pumpedyse Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 utrolig hva litt polish kan gjøre med en gammel bil. bil har orginal lakken overalt enda... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 så vis noen har deler til salgs så er det bare å si fra. men gidder ikke ransprisercheers - Nye støtdempere rundt. - nytt Eksosanlegg helst pirelli - komplett speil førerside - en stk rød førerstol/ kan være passasjer side. - reg reim kit. - service deler. plugger, olje, luftfilter, oljefilter, bensinfilter - ny orginal grill med lykteringer. - støtfangere både foran og bak. - klistre merker som skal sitte på siden. - plast spoilere som sitter ved siden av frontrute. - spoiler som sitter nedi takluke. - interiør dørsider framme og bak. - afrika baklykter - komplett servo. - Gti ratt med "helt" skinn, evnt 3 eiket retro gti ratt. - nye gti/volkswagen merker rundt - orginal helst sort hatthylle - et retro anlegg med stor brytere. må passe i standard din - orginalt tanklokk med nøkkel. - orginalt girkule - 1 stk snøplog Jeg har grill,plastspoiler,baklukespoiler og girkule liggende Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 fin bil denne her:) har sett på denne selv, hadde tenkt å ringe på den, men ser nå at det kansje er litt seint:p flott utgangspunkt og hjalp godt med litt bare å polere den;) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 heldiggriiiiiis.. jeg vil oxo ha:P utrolig utrolig vakker bil du har fått deg;):thumb Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 takk får mye posetive tilbakemeldinger... har ikke fått gjort så mye med bilen i det siste bilen går som en klokke. men jeg har fått tak en del av tingene jeg er ute etter men... Takker Nitewlkr får at han gadd og raske rundt i delelageret sitt etter ting og tang til bilen min.. :respect da har det jo dukket opp noen flere ting jeg trenger da.. dette er det som står - Nye støtdempere rundt. bestilt "takk takk Håkon" :thumb - nytt Eksosanlegg fikset - komplett speil førerside "fått tak på" - en stk rød førerstol/ kan være passasjer side. fikset - reg reim kit. Skiftet - service deler. plugger, olje, luftfilter, oljefilter, bensinfilter "Skiftet" - ny orginal grill med lykteringer. "takk takk Dinglevims":hello: - støtfangere både foran og bak. fikset - klistre merker som skal sitte på siden. kompis lager mange meter til meg :) - plast spoilere som sitter ved siden av frontrute. Fått tak på - spoiler som sitter nedi takluke. fant det på den sølvgråe i lier - interiør dørsider framme og bak. fikset - afrika baklykter - komplett servo. mangler bare krysset mellom rattaksel og tannstang - Gti ratt med "helt" skinn, evnt 3 eiket retro gti ratt. retro gti ratt montert - nye gti/volkswagen merker rundt - orginal helst sort hatthylle montert - et retro anlegg med stor brytere. må passe i standard din. Fått tak på en radio kassetspiller fra blaupunkt fra 1983 i god stand fatality - orginalt tanklokk med nøkkel.montert - orginalt girkule funnet på høggern - 1 stk snøplog er det noen som har disse vdo instrumentene liggende med givere? fått tak fra audi 80 Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Tror du får de instrumentene på eBay. Jeg ramla over noen når jeg titta på instrumenter der for et par uker siden... :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 jeg har dørsider til vanelig golf 1, vet ikke om de er like, men de jeg har er i alle fall sorte og strøkne. Selger om jeg får tak i brune. Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Instrumentene her er helt stinknormale VDO-metere, som kan kjøpes nye f.eks. på Torshov. De er ikke noe spesielle for Golf GTI, altså. Forresten så er selve dørsidene på GTI og LS, C og CL like. Forskjellene ligger i om bilen har dørhåndtak, dørlommer og innvendig justerbare speil. På alle dørsider er det perforert inn mønster i pappen som man kan trykke ut, dersom man f.eks. skal ettermontere innvendig justerbare speil. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 jeg har dørsider til vanelig golf 1, vet ikke om de er like, men de jeg har er i alle fall sorte og strøkne. Selger om jeg får tak i brune. han her har brune.... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=131758 Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 ny dag nye mulighet.... jaja har skjedd en del siden sist... bilen er blitt døpt til "Doffen" av en kompis... har trålet internett etter noen andre som har kalt bilen sin det.... men fant ingen så da blir det nok Doffen har kjøpt og ribba en golf 1 gti. forrige helg så nå begynner lagret på golf 1 deler og ta seg opp. :respect har fått tak på en Audi 80 luke med vipp. denne skal monters i løpet av helga. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Instrumentene her er helt stinknormale VDO-metere, som kan kjøpes nye f.eks. på Torshov. De er ikke noe spesielle for Golf GTI, altså. på akte så står det egne delenummer på instrumeter til golf i midtkonsol.. tror det var tileggsutstyr på golfen i sin tid. en kompis fikk tak på noen som motometer har laget med samme font på de i forhold til intrumentbrettet Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 passer jo også bra at Doffen er en som går rundt med rød lue...... http://www.disney.no/DonaldDuck/andeby/portretter/oledoledoffen/index.html Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 du har ikke en bærebro jeg kan få i bytte mot strøken sort hattehylle uten hull vel? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 på akte så står det egne delenummer på instrumeter til golf i midtkonsol.. tror det var tileggsutstyr på golfen i sin tid. en kompis fikk tak på noen som motometer har laget med samme font på de i forhold til intrumentbrettet eg tror også disse var mulig å få orginalt... men de selger noen som er nesten helt identiske idag. hvor kjøper dere oljetrykksgiver ny? mener denne koster rundt 1000kr kan det stemme?? Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Hva er dette for slags dashbord? jeg vil også ha sånn i min einiser! Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg