pumpedyse Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Fint prosjekt, men hva gjør den alien girkula i denne bilen? :D ja det kan du lure på... det gjorde jeg å... det var t.o.m. lys i den :puke: hehe den er borte nå byttet ut med en god gammel orginal en :) skal legge ut noen nye bilder så fort jeg kan.. har dessverre så inni h***te mye og gjøre om dagen.... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 hmm hva er det som ligger i min vask...... gewinde sa jeg.... hææææ sa kjerringa... i min vask.... hehehe Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 hehe få inn bila å da! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 hehehe når man har deler på kjøkkenet, da veit man at man er en bilfanatiker :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Har et liggende på verksted jeg.... Bare å gi bud... hmm,,, hva koster et slikt et da? Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 jo da.. har et helt greit et liggende i oslo. Hva skal du ha for det / hva ligger di på i pris? Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 hmm,,, hva koster et slikt et da? Som sagt... Bud :) Henger på veggen... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hva skal du ha for det / hva ligger di på i pris? hmm.. hvis de er i god stand så må regne med og betale en pen sum for de. er ikke mange av de som er helt strøkne lenger. du kan få det jeg har for 400 kr hentet i Oslo. er noen små skader på dette men ikke noe store skader. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ja ja ny dag nye muligheter... takluke med vipp. denne hentet jeg fra en audi 80 83 mod. nesten samme farge... tvi tvi skal male hele bilen til neste vår. sota baklamper er montert. og orginal hatthylle er kommet på plass. takker nok en gang "VW-HS" for hatthylla den audi 80 som jeg plukket takluka fra. hadde noe annet godis. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 kult med vippe luke i taket ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 huh? sånn takluke vil jeg å ha! passer den liksom perfekt inn den da eller er det bilde fra den sto på audin? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 huh? sånn takluke vil jeg å ha! passer den liksom perfekt inn den da eller er det bilde fra den sto på audin? passer helt perfekt den.. "bolt on" bilde er fra golfen. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 kult :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 hm.... sveiver bare mere "igjen" for å få den til å løfte seg da? hvordan blir det inni da? bare flytte over den taktrekk biten fra golf luka? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 hm.... sveiver bare mere "igjen" for å få den til å løfte seg da? hvordan blir det inni da? bare flytte over den taktrekk biten fra golf luka? japp stemmer det sveiver lengere så løfter den seg.... jeg tok med taktrekket fra audien jeg det skal trekkes i sort skai slik at det skal mest mulig orginalt ut. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg