tjekk Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 dette var jeg IKKE klar over! dette må jeg prøve å skaffe! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 dette var jeg IKKE klar over! dette må jeg prøve å skaffe! er jo en liten detalj som ikke koster all verden. men gjør at den ser litt tøffere ut. jeg pleier og plukke med meg takluka fra de audi 80 jeg finner på høggere rundt omkring. bare husk og ta med alle skruer og skinner... når du skal skru den ut så ta først alle skruene nede i luke på skinnene og sveiv igjen luka og ta du 3 siste ved sveiva til slutt. og dytt den opp. da er det enklere og få den ut strøken Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 må ikke ned med taktrekket altså? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 må ikke ned med taktrekket altså? nei det slipper du... trenger ikke og røre det. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 herlig! da må jeg finne en :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Nydelig bil da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Nydelig bil da :D takker og bukker.. Sånne tilbakemeldinger gir inspirasjon. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 wæææ! Ser jeg sota baklykter? huffoghuff.. hehe Fin bil! var det gamle karen som hadde den før? Kan ikke minnes å ha sett den i molde før, så den er sikkert ikke mye råna med ;) japp det er sota baklamper... er ikke helt enig med meg selv om jeg skal ha de enda... bilen har heldigvis ikke vært råna opp... den var mere eller mindre orginal. han som eide bilen var rundt 40-45 tenker jeg, og hadde hatt den i 5 år. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ser godt ud :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Som sagt... Bud :) Henger på veggen... Vel, pumpedyse skal ha 400 for sitt, hva får jeg ditt for? ;) ---------------------------------------- Og forresten; om noen har eller vet av en slik takluke som man kan vippe opp som passer på Golf 1, så er jeg interessert! Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 blitt litt renere i motorrommet.... og alle funksjonene i intrumentene i midtkonsolen er i orden Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Finn en feil..... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Vel, pumpedyse skal ha 400 for sitt, hva får jeg ditt for? ;) ---------------------------------------- Og forresten; om noen har eller vet av en slik takluke som man kan vippe opp som passer på Golf 1, så er jeg interessert! Bump :) Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 da har jeg satt i gang for og shine opp bilen innvendig. etter og ha fått tak på 3 stk interiører så ble noen deler som var strøkne. så da fikk jeg satt sammen et som er helt og fint. pluss at det ble noen deler til overs..... men det er kjekt og ha... hehe må vel forsterke de mest utsatte stedene med til tjukk tape. når jeg ikke er noen kløpper på symaskina så må kjerringa trår til litt for bilen sidestøtte montert på igjen.. og midtputa.. og sånn ble førerstolen til slutt... gjenstår bare en rens og de ser ut som nye. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Bump :) Næh.. Hvor bor du hen da?? Kom og hent det du... Vi blir enig :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg