Tomelitn Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 den stolen blei jo drit bra :D har hun lyst til å ta flere stoler ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 den stolen blei jo drit bra :D har hun lyst til å ta flere stoler ? :P tvilsomt... du aner ikke hvor mange oppvasker jeg må ta fremover..:???: Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 tvilsomt... du aner ikke hvor mange oppvasker jeg må ta fremover..:???: hehe! var det sidene som var utslitte? tok tu da stoff fra en passasjer stol da eller? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 hehe! var det sidene som var utslitte? tok tu da stoff fra en passasjer stol da eller? nei tok ikke stoffet fra passasjersiden har fått takk et interiør som var bra i stoffet men der var putene råtne så jeg byttet disse over og bytte ut midtputa nede, som hadde et hull etter røyking i bilen. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Næh.. Hvor bor du hen da?? Kom og hent det du... Vi blir enig :) er fra narvik :P litt langt unna, men transport tror jeg ikke skal bli noe problem. Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 oi da kommet fin pakke fra julenisssen i tyskland jo...... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 nice ratt, likt som mitt ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 hmm lenge siden oppdatering nå. julenissen har kommet tidlig i år.. :) Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 ohhhh FETKULE ruter :D hvor har du fått tak i dem ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 ohhhh FETKULE ruter :D hvor har du fått tak i dem ? julenissen bor i San jose i usa... :) skal bli moro med noe nesten ingen andre har. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 joda det er sikkert :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Hvor får dere sånne deler? leiter på ebay jeg, men vet ikke hva jeg skal søke etter da jeg ikke kan tysk.. =) Som f.eks ratt og tanklokk.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 ååå det er flott det rattet!! Fantastiske vinduer og!! Skulle gjerne hatt slike :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Hvor får dere sånne deler? leiter på ebay jeg, men vet ikke hva jeg skal søke etter da jeg ikke kan tysk.. =) Som f.eks ratt og tanklokk.. det rattet er jeg har. har et kallenavn på tysk "Spucknapf" hvis du søker på det så kommer opp noen treff. og ratt på tysk heter "lenkrad" hvis du er ute etter de vinduene så gå for ebay.com i usa pga der kom de orginalt med disse vinduene Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 liten oppdatering av delebehovet: nå begynner det dra seg til. har fått kloa i mye ting og tang i løpet av sommer - Nye støtdempere rundt. bestilt "da har jeg montert KW" :thumb - nytt Eksosanlegg satt på 2,5 tomm hele veien - komplett speil førerside "fått tak på" - en stk rød førerstol/ kan være passasjer side. fikset - reg reim kit. Skiftet - service deler. plugger, olje, luftfilter, oljefilter, bensinfilter "Skiftet" - ny orginal grill med lykteringer. "takk takk Dinglevims":hello: - støtfangere både foran og bak. fikset - klistre merker som skal sitte på siden. kompis lager mange meter til meg :) - plast spoilere som sitter ved siden av frontrute. Fått tak på - spoiler som sitter nedi takluke. fant det på den sølvgråe i lier - interiør dørsider framme og bak. fikset - afrika baklykter - komplett servo. mangler bare krysset mellom rattaksel og tannstang - Gti ratt med "helt" skinn, evnt 3 eiket retro gti ratt. retro gti ratt montert - nye gti/volkswagen merker rundt - orginal helst sort hatthylle montert - et retro anlegg med stor brytere. må passe i standard din. Fått tak på en radio kassetspiller fra blaupunkt fra 1983 i god stand fatality - orginalt tanklokk med nøkkel.montert - orginalt girkule funnet på høggern - 1 stk snøplog er det noen som har disse vdo instrumentene liggende med givere? fått tak fra audi 80 og i tillegg så har jeg montert en nyoverhalt topp med en Schrink kam. bilen små fusker litt på mellom reg. driver og justere hver dag.. er en kosejobb det. vinge vinduene som kom fra San Jose er montert. gikk faktisk lettere enn det jeg hadde trodd. litt små justeringer var det. pytt pytt ny bakstilling er under montering.. så da blir det passat 35i bremser bak med 38 mm calipere. her er den ferdig sandblåst.. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg