K.A. Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 - afrika baklykter Er det disse du skal ha??:fish Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Er det disse du skal ha??:fish Får håpe at de er disse. De du ant var jo rett og slett stygge. Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilk Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 - nytt Eksosanlegg satt på 2,5 tomm hele veien Litt o.t pumpedyse men: Hvordan ble lyden med 2,5" eksos? Ubehagelig mye bråk eller en lav brumming? Hvor mange potter har du på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Får håpe at de er disse. De du ant var jo rett og slett stygge. det er de jeg er ute etter i orginal hella utgave... så hvis noen skal til sør-afrika på ferie så er det bare og si fra. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 - nytt Eksosanlegg satt på 2,5 tomm hele veien Litt o.t pumpedyse men: Hvordan ble lyden med 2,5" eksos? Ubehagelig mye bråk eller en lav brumming? Hvor mange potter har du på? det ble lav brumming på tomgang. når man ligger og cruiser så går det fint. ikke sånn veldig mye støy utenom når man drar på noe veldig.. da spyttern flammer og koser seg.:spin jeg har 2 stk ut nå.. planen er og ha 1 stk ut. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 nå er det snart et nytt år..... men ting stopper ikke av den grunn. her er noen nye ting.... man trenger vel ikke være rakettforsker for og se hva som er på gang. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 nå er det snart et nytt år..... men ting stopper ikke av den grunn. her er noen nye ting.... man trenger vel ikke være rakettforsker for og se hva som er på gang. Mäusekinoen er ikke direkte avslørende, men innsugsbelgen forteller meg at bilen min får en kollega med samme motorisering til neste år:D. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sopadopa Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Drit tøff einser! Bor du på Kalbakken? så en prikk lik din med samme felger Parkert der for ikke lenge sia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Drit tøff einser! Bor du på Kalbakken? så en prikk lik din med samme felger Parkert der for ikke lenge sia? nei... bor ikke der. men mulig at bilen har stått der. den er jo i daglig drift. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 da er nye bakvinduer kjøpt inn... jeg visste ikke at det fantes Happich vinduer til golf 1...... :hvaskjera men det gjør det tydeligvis. og det beste er at de spiltter nye... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 de fantes og finnes... du var hakket raskere enn meg ellers hadde disse blitt mine :P om folk syns det er sjeldent med mk2 happich så veit de ikke hva mk1 happich er... æsj.... misunnelig:puke: da er nye bakvinduer kjøpt inn... jeg visste ikke at det fantes Happich vinduer til golf 1...... :hvaskjera men det gjør det tydeligvis. og det beste er at de spiltter nye... Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hva er det som er spesielt med happich vinduer? Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hva er det som er spesielt med happich vinduer? At de er til å åpne. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 At de er til å åpne. ahh, stilig. Burde ha sett det. Ser jo det på bilde nå. Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 eksempel Kan jeg spørre om hvor mye du måtte gi for de? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg