pumpedyse Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 eksempel Kan jeg spørre om hvor mye du måtte gi for de? jeg betalte 2 lapper får de.. men etter de prisene brukte happich vinduer til golf 2 går for. så regner jeg med at disse er verdt mye. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Ser de selger happich ruter til 2er for $600 + frakt og oppover. Det var nok et "røverkjøp" dette, da de er ekstremt sjeldne! Gratulerer! Er bare litt sjalu Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Ble misunte der ja. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Ble misunte der ja. :) hehehe.. det er lov og bli litt misunnlige... her er noe annet dere kan sikle på..... disse også splitter nye blidene taler vel får seg selv. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 blitt gjort lite på bilen i det siste..... men "musekino" har jeg fått..... oi oi 255 km/t.... :) Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 stilig :D Digg ratt!! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Ting tar tid om dsgen.... fått montert servo, nye baklamper, skivebremser bak. her er noen bilder av den. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 jevlig flott den har blitt! Knall bra! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Pent, hvor kom "musekinoen" fra, fant ikke noe sted det sto? Lurer på å kjøpe en jeg og, men hvordan er disse bilene hvis du krasjer? Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Pent, hvor kom "musekinoen" fra, fant ikke noe sted det sto? Lurer på å kjøpe en jeg og, men hvordan er disse bilene hvis du krasjer? musekinoen kommer fra en golf 2. disse bilene er vel ikke de mest trafikksikkere tror jeg. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Finner vel kræsh-filmer på you-tube, -men det anbefales ikke å se:tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Finner bare av golf 2 der jeg. Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Hvorfor kaller dere digifiz for musekino? Forresten så sitter det digifiz i en del Opel Kadett GSI også ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Hvorfor kaller dere digifiz for musekino?Forresten så sitter det digifiz i en del Opel Kadett GSI også ;) Fordi det på "originalspråket" (eller bilens i opprinnelsesland) kalles Mäusekino. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 lenge siden update her. men tingen har ikke stått stille av den grunn. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg