Trondelond Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Man blir glad av sånne tråder. Keep it up! :) Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Bygd om til 16V! Respekt :yodude: Hiv ut mer info og bider! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 da er det bare å få denne godkjent ombygd og ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 da er det bare å få denne godkjent ombygd og ;) det kommer til skje.. Selv om det er vinter så måtte jeg ta en tur hjem med bilen. har savnet og kjøre einser. bilen funker bra. noen få justeringer er det enda. med alt fikses på sikt. blitt fin lyd i den når man drar på. onfiredevi Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 lenge siden update her. men tingen har ikke stått stille av den grunn. Jeg ser du løfter bulker i kanalene dine,,,, ikke bra. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Kjempemoro prosjekt! Jeg har selv lyst på en einser, men har ikke penger, så jeg får min dose ved å se på prosjekt her inne. :) Veldig spennende og bra bildedokumentasjon, stå på! Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Jeg ser du løfter bulker i kanalene dine,,,, ikke bra.Tommy de er ganske bulka fra før.... hehe. men er hel ved. skal rette kanalene før jeg lakke jævlen. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Jeg bestemte med ganske tidlig at jeg bygge om bilen slik at den skulle få litt mere hester. så jeg begynte og kjøpe inn deler til denne ombyggingen får et 1 års tid siden... jeg valgte da og gå får scirocco løsning. da jeg føler at den ligger nærmest i familien med golfen. selve motoren er tatt fra en Golf 2. manifold og grenrør er tatt fra scirocco 16v. da slipper jeg bygge om /sveise grenrør og giroverføringer. slik at dette blir hel ved. jeg tok utgangspunkt av det orginale ledningsnettet etter tips fra RA. siden jeg har gti fra før så passer det meste over.. noen ledniner ble kortet inn og noe ble forlenget. siden jeg har valgt scirocco løsning så måtte jeg forlenge noen innsprøyings dyse slangene. har bestilt meg orginale til rocco. nå slik at jeg legge disse på rette plassen. ;) en liten utfordring kom jo når jeg skulle montere reimene da jeg har servo på min bil. heldigvis så hadde RA noen gamle motorer med disse reimhjulene jeg trengte.. takker og bukker RA. selve eksosen valgte jeg og gå for Simons med kombinasjoen med rocco røret så blir det da 3 lydpotter. så bilen går veldig stille. med en dyp brumming. noen bilder: Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 liten høyde forskjel ahh verksted med 24 grader og t-skjorte... hva rust på skivene mine..... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Herlig ombygging:). Men er den første potta original til Rocco? Normalt skal katen sitte der (på de bilene som har). Derfor har det originale stabstaget til Rocco 16V en "knikk" for å gå klar av katen. Nå bør 14" kappskivene ha litt å drive med framover:D. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Herlig ombygging:). Men er den første potta original til Rocco? Normalt skal katen sitte der (på de bilene som har). Derfor har det originale stabstaget til Rocco 16V en "knikk" for å gå klar av katen. Nå bør 14" kappskivene ha litt å drive med framover:D. dette er orginalt til Rocco. resten er fra simons passer rett på bilen uten sveis eller kapping. bare sommern kommer nå sånn jeg får brukt den. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 her er bilen klar for en lufttur... link til video Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 og slik gikk det Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Veivhusventilasjon?:spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 etter havariet så har jeg tatt av toppen.. finn en feil. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg