Gå til innhold

Brukt cabriolet

Ranger emnet


Mirus

Hvilken cabriolet ville du ha valgt for under 160 000?  

137 stemmer

  1. 1. Hvilken cabriolet ville du ha valgt for under 160 000?

    • Audi 80
      32
    • BMW
      41
    • Fiat Barchetta
      1
    • Fiat Punto
      1
    • Ford Escort MK5/6
      4
    • Mazda MX5
      46
    • MG F
      11
    • Opel Astra
      1
    • Renault 19
      2
    • WV Golf MK3
      1


Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må bli Mx5. Har hatt 3 stk nå. Må bare oppleves, veldig lite feil, enormt modde potensiale(drar enkelt ut 200+ Hk av original 1,6, og det holder). Definitivt den mest underholdene bilen å kjøre av de du nevnte. Finn deg et eksemplar som er senket med 17", prøvekjør dette på en svingete vei og du er solgt!!!! Vet om en som nettop ble solgt med full styling, senking, 17", turbokitt, stor stereo(4stk 8" basser),ca 250Hk,++++++++,145000,-

Billig. Denne er nok snart til salgs igjen om jeg kjenner kjøperen rett. Eid bilen 3 ganger på 4 mndr. :D

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Må bli Mx5. Har hatt 3 stk nå. Må bare oppleves, veldig lite feil, enormt modde potensiale(drar enkelt ut 200+ Hk av original 1,6, og det holder). Definitivt den mest underholdene bilen å kjøre av de du nevnte. Finn deg et eksemplar som er senket med 17", prøvekjør dette på en svingete vei og du er solgt!!!! Vet om en som nettop ble solgt med full styling, senking, 17", turbokitt, stor stereo(4stk 8" basser),ca 250Hk,++++++++,145000,-

Billig. Denne er nok snart til salgs igjen om jeg kjenner kjøperen rett. Eid bilen 3 ganger på 4 mndr. :D

 

Går denne bilen i Eidsvoll-distriktet? Jeg har sett en svart en her, meget pent stylet med grøftelys og hele pakka, med den turboen du prata på osv. Virker heftig!!

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva jeg ville valgt... :D

 

For 160 k bør du klare å grave opp en AudiCab 2,3 m/skinn fra 92-94 sånn ca. MX-5 er også morsom, men fryktelig liten. Audi'n har grei plass tili 4 + bagasje og skipose. Så den er ikke "helt" ufornuftig heller.

 

Audi'n trives også godt på banen om det er interessant og 2,3 motoren(5 sylindret) har noen av de beste 136 hk på markedet. Forsikring er heller ikke så ille som man skulle tro. Passer greit inn hos If...

 

:D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Jeg vet hva jeg ville valgt... :D

 

For 160 k bør du klare å grave opp en AudiCab 2,3 m/skinn fra 92-94 sånn ca. MX-5 er også morsom, men fryktelig liten. Audi'n har grei plass tili 4 + bagasje og skipose. Så den er ikke "helt" ufornuftig heller.

 

Audi'n trives også godt på banen om det er interessant og 2,3 motoren(5 sylindret) har noen av de beste 136 hk på markedet. Forsikring er heller ikke så ille som man skulle tro. Passer greit inn hos If...

 

:D

 

Du har rett at Audien har mange fordeler. Forst og fremst pen å se på, stor og god plass, størst motor av alle alternativene, men den blir en del eldre i den prisklassen i forhold til de andre kandidatene. Men Audi er en solid og fin bil!

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Må bli Mx5. Har hatt 3 stk nå. Må bare oppleves, veldig lite feil, enormt modde potensiale(drar enkelt ut 200+ Hk av original 1,6, og det holder).

 

Lite feil, kan så hende. Men jeg fikk en feil 20.000 kroners klassen på min.

 

Styr unna MX5 fra `89 til slutten av `92 da disse har en feil på veiva. MAZDA Corp. nekter å godta at det er en fabrikasjonsfeil. Min veiv tok kvelden etter div trim. Den nye veiven hadde samme delenummer som den gamle, men man kunne SE forskjellen ( MAZDA har oppgradert delen men beholdt det gamle delenummeret - SLEIPE JÆVLER ). Den beste du kan kjøpe er en `93 modell eller `94 og opp, men da som M Edition. Allle de "usynelige" karroseri fordlene som `93 modellen har ble nemllig fjernet i `94 og kom som ekstra utstyr under M Edition logoen.

 

For seriøs kundebehandling og trim deler han jeg anbefale

 

http://www.dlralt.com

http://www.mossmotors.com

http://www.jacksonracing.com

 

Ting som virker:

 

JR Racing col air induction kit

Scropion "cat adapter" rustfri eksos

Gulekoni

HR Fjærer

17x7" felger med 215/40

 

Ellers så er det helvete å få deler far org. forhandler. 3 mnd for ny front. Det er greit å nevne at bilen er en blikkboks av dimensjoner, ett "lite" uhell nede i Oslo sentrum kostet 70.000.- i skader :D og 3 mnd på verksted... les: dele helvete.

 

Lykke til.

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Kjører selv MX-5 nå. var en morsom bil fram til denne sesongen. Monterte turbo og det ble hysterisk morsomt:)

Om man skal ha comfort cruiser så er nok Audien en godt valg. Har selv kjørt 2,3l og synes den sparker godt ifra.

 

Legg 110.000 i en MX-5 og 40 - 50.000 i trim og understell så vil du ikke kjøre noe annet:)

 

Morten

Hva nå???

 

*Audi TT Quattro

*Mazda MX-5 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MX5 garantert, om du greier leve med størrelsen.

 

Personlig ville jeg vel valgt meg en 60-70talls Detroit-bil for den prisen du nevner.

Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac.

1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres)

1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil)

1978 Dodge Ramcharger 318

1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MX-5 er for frisørgutter med 90-graders svikt i håndleddet, BMWn er oppbrukt, MGn er engelsk, italienerne har vel knapt laget en bra bil til under 800k kr så der ryker Fiat, Ford og Opel ryker jo automatisk, Renault er fransk og alle naboene i 2 mils omkrets kjører Golf... Må jo være Audien som funker best her! :peace:

1994 Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår