Gå til innhold

Regging av S15

Mr.TransAm

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
tar du blen inn fra england er den jo regga i EU... og der vil alle datana biltilsynet trenger staa paa vognkortet ... saa i teorien er det ikke noe som skal komme i hinder for at det skla gaa i boks

ta inn fra england? er jo ikke akkurat der det er mest av s15 da men:-P hehe.. men edr det samme faenskapet, tror nesten det er lettere med skyline, er jo fler av de på skilter, er fler som har fått skaffet papirer på de..

Volvo 360 turbo selges. PM for info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan opplyse om at nå får du hvitskilta Skyline på vanlig grunnlag. Altså uten motorhistorisk eller andre begrensende faktorer. Alt nå går det jo tretten på dusinet av R33 i Norge. *gjesp*

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente er at skal du ha s15... tar du det oftest via england... fra japan.... for blir de regga i england saa til norge blir det lettere og regge i norge..\\\ mye fakta vil staa i vognkortet dah..

NOen som vil ha s15 med 250 hk.. saa ring meg ... er i usa naa men naar jeg er hjemme kan jeg faa tak i bil i japan ....

Kjenner en her som jeg besoker som solgte den bla s15 i filmen tokyo drift som han krasjer i begynnelsen i alle de soylene... han har ein del s15 her i los angeles... og faar tak i alt av japanske sportsbiler og annet.. har solgt porche gt3 osv... HAr selv planer om og skaffe egen bil men har verken jobb eller noe..

Han har spurt om jeg kunne mekke ein butikk i norge med noen som kan og han skulle invistere... for han har tenk og selge lexus i norge... men trur ikke det blir noe ut av det .. maa jaffal fyst finne ut behovet og om folk vil ha det ,desutten er det jo saa mange andre som selger det ..

Er det noen her som har noe erfaring med bilen nissan stegea med skyline motoren? non som har det i norge... prisen paa de i japan er jo ikke saa alt for gale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

kan vel ogås opplyse om at japan auto også sekger ferdig regga s15 nå (hvertfall en de har på siden som er regga.) etter hva jeg har forstått så fantes det ikke papirer i landet på disse bilene før, men nå er det mulig å få tak i papirer så det skal kunne løse seg uten større problemer nå.... koster litt peng da men=P går jo også ann å spørre de på japan auto (japanauto.no) om de vet no mer om det..

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten litt forbanna på Norge jeg ,men men ..

TRUR ikke det er så vanskligt så alle skal ha det til,

BT sa jo til meg for 3 år siden dah jeg var inn i skyline tankene,de mente d kun var å ha hk osv..fakta oppgitt og det skulle ikke være noe problem.jeg sa til de hvorfor alle seier det er så vanskligt dah osv.. og at ikke flere har regga skyline før.. dah svarte han bare at det er nok bare noe tull,og han jeg snakke me skulle vist være en med gode kjenskaper til japanske biler pga http://www.slingshot.no som hører til I Haugesund... der BT er.

men men ...

vet egnetlig ikke noe konkret.

Kan jaffal se det at .. tar du og regger bilen via England bør det F#¤% gå greit..

VEt at det går en del japanske biler tilengland... PS!! disse er RHD men men ..

hva skal du gi for s15 dah??? spec R eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider