Gå til innhold

Tidlig Golf 1 på Knoksen ved Stavanger

Ranger emnet

Fenderbaum

Anbefalte innlegg

Så denne stakkaren i dag. Noen var desverre før meg siden dørhåndtak, speil og baklykter var fjernet. Noen som kan si noe om modell? Fant ikke noen papirer inni bilen. Tok vare på sidelistene med chromekant og GTI vindaviserne. Listene kan selges hvis noen skulle være interessert. Så ikke så aller værst ut bortsett fra rusten rundt tanklokk og hjulbue. Skaden i taket kom nok da den ble løftet av trucken. Fortjente en bedre skjebne!!

Bilde001-1.jpg

Bilde002.jpg

Bilde003.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det interiøret er originalt er bilen fra sent 78 til tidlig 80 ( altså, 1979`eller 1980`modell). Den har også plastfangere ja.

Du hadde ikke hatt mulighet for å skaffe meg det golf-merket, midtkonsollen, dørtrekk ( og de tilsvarende trekkene bak) og hattehylle+støtter, girkule+mansjett ( den lærbelgen på midtkonsollen) ?

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse merkene må det da være bedre å kjøpe nye på ebay? Jeg kjøpte til min, kosta en snau hundrelapp inkl frakt....

Jeg tar gjerne den delen som henger under dashbordet på passasjersiden, hylla under hanskerommet.

Mot penger selvsagt!

Tommy

Jeg har ei sånn hylle til overs Tommy. Den er ikke pen, men jeg har.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg må forresten ha de platene som sitter under dashbordet, men så ut som om den på førersiden manglet ( det skulle sitte en sånn der man ser alle ledningene under rattet). Men om du kan skaffe den andre vil jeg gjerne ha den. Trenger også friskluftsdusa på høyresiden. hendelen på min er knekt så det strømmer kaldluft hele tiden.

Kan du skaffe meg dette og det over så kan vi diskutere litt på pm?

MVH Henning

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider