Polo_gti16v Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Noen som vet hva jeg mener? å hvem lager/selger disse..? "rette" skjørter,mener det muligens kun finnes til 6N2...help:p Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 DSP har jo S3 look Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 oki,takker.. fann også noen som heter CS - Look,men er litt usikker på nederlandsk så tru jeg må hente en tolk før jeg bestiller..rekker vel uansett ikk å få dem til gatebil:( såh.. (lav polo å sideskjørt er en dårli ting for sunnmørsk vei) Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R0nnning Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Luma har laget rette sideskjørt, iallefall til 6N2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R0nnning Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Så det manglet en -m.. mente Lumma. Eller så har du disse: http://www.e-handelssystem.se/article_info.php?cat=11&article_id=4416&appId=85 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Jeg ville gått for de siste Rieger har kommet med med luftinntak på. Helt rette med inntak. De peneste på markede, og ja, M3 er STYGGT! Ser jeg helt bulka/misfostra ut... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R0nnning Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Jeg ville gått for de siste Rieger har kommet med med luftinntak på. Helt rette med inntak. De peneste på markede, og ja, M3 er STYGGT! Ser jeg helt bulka/misfostra ut... Ja jeg har m3 skjørter og jeg er ikke fornøyd med utseende.. Skulle valgt noen andre gitt.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Vill ikke si at M3 skjørt er styggt, men er nok litt oppbrukt.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hmm... Er det ikke M3-skjørt jeg har 'a? Jaja... Slik går det når man bestiller alt på en time, uten å egentlig bestemme seg for hva man vil ha først.. :p hehe Da får jeg heller være litt oppbrukt ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg