Gå til innhold

holset

Ranger emnet


B230ft

Anbefalte innlegg

Det lureste er å montere en turbo som holder for den

effekten som du er ute etter 260-280hk

Du har 15G 16T og T3 turbin med ar48 hus med en T3 trim 60 kompressor.

Da får du en steikefin motor med eit brett register med rett kamaksel. VX eller VX3.. Dette er moderne kamaksler med brett register, de passer de turboene perfekt.

Her drar det som en V8 fra 2200rpm.

 

Skal du videre så må du ha portet topp skikelig Turbokam

og en T34 med steg 3 aksel osv osv.

Men da hender det ikke mye før du bikker 3500rpm

 

mvh

Ludvig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

litt ketchup går det jo fint an å leve med.. litt morsomt og egentlig, når folk sitter på og har hørt det går som fan, å så paser du på å gire før(la oss si 3500rpm) ei stund, frem tl de sier et eller annet, f eks hmh gikk jo ikke SÅ br da? å så er det bare å legge jernet ned:D hehe men jo bunnfdrag er jo fint det og.. men rundt 300hk vil jo en 19t være midt i blinken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg holder på med en småtrimma FT.

-Nye stempler og stempelringer

-Ny overhalt bunndel.

-"3 Mengdemåler, K&N

-Chippa bokser

-Wetterhus Turbonetics Hybrid turbo

-Alu cooler

-"3 JT

-531 m/ VX3

 

Spurte Torgeir Wetterhus spesielt om turboen og han sa denne ville fungere langt bedre enn 19T og KKK24 fra S60R

 

Budsjett trimming..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår