oyvind ludvig otterlei Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Det lureste er å montere en turbo som holder for den effekten som du er ute etter 260-280hk Du har 15G 16T og T3 turbin med ar48 hus med en T3 trim 60 kompressor. Da får du en steikefin motor med eit brett register med rett kamaksel. VX eller VX3.. Dette er moderne kamaksler med brett register, de passer de turboene perfekt. Her drar det som en V8 fra 2200rpm. Skal du videre så må du ha portet topp skikelig Turbokam og en T34 med steg 3 aksel osv osv. Men da hender det ikke mye før du bikker 3500rpm mvh Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 litt ketchup går det jo fint an å leve med.. litt morsomt og egentlig, når folk sitter på og har hørt det går som fan, å så paser du på å gire før(la oss si 3500rpm) ei stund, frem tl de sier et eller annet, f eks hmh gikk jo ikke SÅ br da? å så er det bare å legge jernet ned:D hehe men jo bunnfdrag er jo fint det og.. men rundt 300hk vil jo en 19t være midt i blinken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fanten_940LT Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 B230ft: Vurderer 19T selv, virker som den mest aktuelle for oss vanlig dødelige som vil ha litt sprut i motoren, men som ikke ønsker å blakke oss helt, hehe... Litt off-topic; 1: Slett noen PM's slik at jeg får sendt deg noen i ny og ne og 2: Var du på Coop Obs på Mariero igår i 7-tida? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 sletta nå;) ja var det.. så du meg eller bilen bare? jeg gikk å klenga noe sykt på dama hvis det var inne..! hehe skulle irritere hu litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fanten_940LT Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Det var jeg som hadde den svarte 940'n som jeg hadde parkert så inni helvette trangt... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 hehe var det det ja! heh merka at du så på bilen min!(jeg så jo på din og da hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fanten_940LT Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hehe, jeg tenkte meg nemlig at det var deg :P Usjameg *flau over 15" på bilen sin...* Godt jeg har noen 18" inni som skal på i løpet av uka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 hehe tenkte ikke på det! åssen felger er det? *skal ikke ta det på msn eller pm? ronnyelling@hotmail.com ikke vits å peise på med ot når jeg får litt halvdyktige folk tl å hjelpe meg liksom;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 hmm... har en hx35 liggende å slenge i garasjen... hehe kanskje det blir turbo i 740'n min å da etterhvert :D Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 hmm... har en hx35 liggende å slenge i garasjen... hehe kanskje det blir turbo i 740'n min å da etterhvert :D Eller kanskje jeg skulle bruke den T04B'en med ar .70/1.13 jeg holder på å overhale? Devil Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 eller du selger holseten billig til meg? åssen stand er den i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Den må overhales for det er litt slakk i lagerene på den :( Hadde tenkt å spare den til senere prosjekter, men har du noe elvinduer/speil eller ac så kan vi jo gjøre en handel :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 til hvilken bil? har 4 heismotorer til 740.. og el speil og forsåvidt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 -90 740 har du brytere og ledningsnett å? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Heisann! Jeg holder på med en småtrimma FT. -Nye stempler og stempelringer -Ny overhalt bunndel. -"3 Mengdemåler, K&N -Chippa bokser -Wetterhus Turbonetics Hybrid turbo -Alu cooler -"3 JT -531 m/ VX3 Spurte Torgeir Wetterhus spesielt om turboen og han sa denne ville fungere langt bedre enn 19T og KKK24 fra S60R Budsjett trimming..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg