volvokvaløya Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Har kjøpt et 940 rør...så neste steg i "lillemotoren" er orntlige grenrør,extern wg og autronic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Heisann!Jeg holder på med en småtrimma FT. -Nye stempler og stempelringer -Ny overhalt bunndel. -"3 Mengdemåler, K&N -Chippa bokser -Wetterhus Turbonetics Hybrid turbo -Alu cooler -"3 JT -531 m/ VX3 Spurte Torgeir Wetterhus spesielt om turboen og han sa denne ville fungere langt bedre enn 19T og KKK24 fra S60R Budsjett trimming..hehe Spennende prosjekt du har der.. vil bli sprut i den motoren ja. Du får fortelle hvordan det går. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 hva du måtte ut med for turbon der da? hehe er egentlig der det ligger.. hadde taska stått på spreng hadde det blitt hx50 og autronic pronte!:D nei mukigns ikke, men ja er litt vesentlig hva jeg må ut med for en.. du med holseten, jeg skal sende avgårde ledningsnetter så snart jeg har muligheten! håndpenger er allerede på konto liksom, så jeg liger litt etter sjema kan du si(halvdårlig samvittighet Hans hvis du leser her!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Fikk en veldig fin pris hos han..du får ringe å høre med han. Handler bare hos Wetterhus,alt til 16v motorn også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg