CalibR Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Okey. Så var jeg på siden da. Som dere ser :rolleyes: . Men jeg var ikke den eneste. Fant jonte der også :D. Flere som er der ? Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 haha, BUSTED! :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by as_no Okey. Så var jeg på siden da. Som dere ser :rolleyes: . Men jeg var ikke den eneste. Fant jonte der også :D. Flere som er der ? *knis* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Haha! Faen! Det er sikkert han svinet som driver på å stjeler nicket mitt på irc.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by Jonte Haha! Faen! Det er sikkert han svinet som driver på å stjeler nicket mitt på irc.. :) Ja jøss.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Vi trur deg sikkert...... hehe Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juli 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by Jonte Haha! Faen! Det er sikkert han svinet som driver på å stjeler nicket mitt på irc.. :) Sikker på det a ? :D Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 svin erre uansett :D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 En ting å si : BUSTED! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Må si at smilet sitter litt løst akkurat nå! Hehe! :hello: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg