Gå til innhold

Trenger hjelp! (Girkasse ras)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg lever i håpet om at det er noe som har knekkt inni clutchhuset og låser svinghjulet. Clutchwiren var skummelt stram, fikk ikke til å løse den under. Måtte ta den av pedalen, og det var vanskelig nok å få utav den tappen som holder den.

Skal rive av kassa i morra å se..

Har kanskje et Autronic sprut til deg jeg da viss motoren er gått til helvete. Nå har jeg ikke råd til å koste mer på den bilen der. Du får hele driten med fester, givere og tenning til 30.000. hehe:P:puke :puke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har blitt tilbudt et for en pen krone (smc).. uten msd tho.. =) bare karen svarer han så. og feriepengene kommer på kontoen så har han kroner og jeg sprut..

men om han ikke svarer så.. ;) hehe.. krb'n skulle ha 13.5 +mva for sm4 nytt..

men egentlig håper jeg at motoren din funker fint.. savner fler gode biler å titte på. på gatebiltreffa :D RIV av kassa :D hvis ikke er det toppen neste.. gjort på en time ;)

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort på en time ja... Er det motoren som er gått så har jeg ikke noe annet valg enn å ta B19 fra 242en å slenge i for å komme meg til gatebil. Trodde ting skulle holde en stund jeg nå.. Siden jeg ikke har kjørt mer enn 0.5, som er orginalt på den motoren med den kassen.

SM4 en min betalte jeg 15000+ moms tror jeg, så kostet MSD en noen lapper, coilen, hallgiverene og så lagde pollyen fester til det og. Så ligger jo mappen innpå der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kvelden så han er vel trøtt og grinete ;)...

15+.. jaja..

men er uansett ikke værre enn å få taki en FT/FK blokk da.. koster jo ikke mer en et par lapper over grensa.. må ikke gi opp :D

!!

den har han tilbudt meg om ikke min deal funker.... så ikke noe stjeling ;) hehe

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, no stealing!

Er mye som er "bare til å gjøre", men det er verre med pengene.

Vet ikke om det blir kluss med mappen om jeg hadde byttet bunn del til FT/FK. Mappen inneholder jo div trykk verdier her og der, som kun blir målt ved mapping.

Må jo ha en komplett short-motor jeg da, kan jo ikke bruke noe fra ET til FT/FK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer dommen:

Ene bolten som holder clutch-huset hadde skrudd seg utav og herjet villt rundt inni der. De tre andre boltene var og løse. Motoren går nå an og dreie rundt. Har ikke funnet bolten enda, har ikke tatt av svinghjulet.

Åpna og M46 kassen for å se, alle dreva og alt var hele og fine...så vet ikke helt jeg...Skulle fått bygget den om til M45, da denne kassen jeg har er jo en forsterket en.

Nå står jeg her uten kasse og clutch, og jeg har 8 dager jeg kan skru til vi kjører til gatebil.

DSC00658.jpg

DSC00660.jpg

DSC00661.jpg

DSC00662.jpg

DSC00663.jpg

DSC00664.jpg

Denne 45 kassen hadde jeg tenkt å sette i helt til jeg la den ned, så skjedde dette. Rant ut fra speedometer giveren...Denne går da vel ikke an å bruke??

DSC00665.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider