Gå til innhold

Runde hjulbuer omega?

Ranger emnet

skaabu

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp kjapt!

Skal kopiere hjulbuene foran på Senatoren min, og jeg har hørt at man kan bruke de bak på motsatt side... Er det noen som kan forklare meg hvordan man går fram med dette?

Tenkte å prøve det i kveld, men skulle hatt litt hjelp av litt mer erfarne først :P

Har glassfibersparkel fra biltema... Hørte det skulle funke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger hjelp kjapt!

Skal kopiere hjulbuene foran på Senatoren min, og jeg har hørt at man kan bruke de bak på motsatt side... Er det noen som kan forklare meg hvordan man går fram med dette?

Tenkte å prøve det i kveld, men skulle hatt litt hjelp av litt mer erfarne først :P

Har glassfibersparkel fra biltema... Hørte det skulle funke...

INgen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se på veng.no. Du må få tak i hele framskjermer og kappe ut hjulbuene.. Men er ikke hjulbuene på senatoren bak runde da?

Men ettersom jeg har hørt, så funker i allefall det veldig bra det du snakket om å ta venstre frambue og sette på høyre bak og omvendt. Men det blir nok noe tilpassing og sveising. Du må også sørge for at innerskjermen blir riktig..

Mvh FastOmega

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se på veng.no. Du må få tak i hele framskjermer og kappe ut hjulbuene.. Men er ikke hjulbuene på senatoren bak runde da?

Men ettersom jeg har hørt, så funker i allefall det veldig bra det du snakket om å ta venstre frambue og sette på høyre bak og omvendt. Men det blir nok noe tilpassing og sveising. Du må også sørge for at innerskjermen blir riktig..

Vet ikke helt...

Åssen går det med kitet ditt da?

Mest lyst til å bare betale deg for å kopiere, så jeg får det rett på bilen :P

Men vet ikke hvor mye du har igjen jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P

Er bare at det er minner knyttet til bilen... Vil ikke gi slipp på den for noe nytt lism...

hehe.. da ville jo jeg egentli hatt 20 biler nå da vis jeg skulle tatt vare på alle minnene.. ;P men solgte senest min omega i går.. ;P leveres om 2 timer.. :P så jeg må stikke å washy washy. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. da ville jo jeg egentli hatt 20 biler nå da vis jeg skulle tatt vare på alle minnene.. ;P men solgte senest min omega i går.. ;P leveres om 2 timer.. :P så jeg må stikke å washy washy. ;)

Hehe :P Ja ;)

Funderer på om det blir ny bil... Men spesielt med en Senator å, vil ikke ha Omega lenger lism :P Alle har det (lol)

Lenke til kommentar
Del på andre sider