Blæddis Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Hei alle freaker!! Trenger anbefalinger for ny hovedenhet. Har idag panasonic cq-vd7001 multimedia, men skal satse på ren cd-spiller istedet. Har forkjerlighet for Alpine, men ikke et must..... Kom med forslag!! Vurdere Alpine cda-9855r. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Boomboxx har bestilt den spilleren der. Om du venter til etter han har kommet hjem fra syden, kan du sikkert få en vurdering av han. Utenom den har jeg bestile meg den nye Pioneer spilleren. 880prs eller noe sånt. Den er på vei i posten nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 CDA-9855R er en kjempegod spiller :) Er den under vurdering hadde jeg ikke nølt! Mye for penga der ja! Mvh Tony (som er eier av en slik selv) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blæddis Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Det er nok den som er favoritten!! Veldig begeistra for Alpine`s tidskorrigering så jeg holder en knapp på dem. Noen som har vært borti 9857- modellen?? Hører også at 9855 går ut, og skal erstattes med en nyere mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Kan si så mye annet enn Alpine CDA-9855R <3<3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blæddis Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Har sjekket ut denne modellen: http://www.alpine-europe.com/content/english/k14.Mobile-Media-Stations_New-dimensions-in-control-and-convenience-Music-for-your-eyes-Mobile-Media-Stations.htm Trur denne blir erstatningenhappyhappy Noen her på forumet som selger Alpine?? Ta gjerne kontakt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hmz, det var jo ett par modeller på den sia da :P eltek har begynt å selge alpine :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Har sjekket ut denne modellen: http://www.alpine-europe.com/content/english/k14.Mobile-Media-Stations_New-dimensions-in-control-and-convenience-Music-for-your-eyes-Mobile-Media-Stations.htmTrur denne blir erstatningenhappyhappy Noen her på forumet som selger Alpine?? Ta gjerne kontakt... Ligger en av øverste modellen på ebay.... http://cgi.ebay.com/Alpine-IVA-D310R-In-Dash-CD-MP3-DVD-7inch-Touch-Screen_W0QQitemZ9743310752QQihZ008QQcategoryZ67772QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blæddis Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Var self. IVA-D310 jeg skulle fram til..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Det er sikkert ikke et dårlig kjøp.. Men du har midre justeringer på den enn på 9855. Med midre du kjøper DSP i tilegg. DA kan du justere da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Mye er prisen på Alpine CDA 9855R...........;) Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 http://www.mamut.com/dynabel/subdet473.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Noen som vet om det er stor forskjell på justeringsmuligheter og lyden i 9855 og 9853 fra Alpine? Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Noen som vet om det er stor forskjell på justeringsmuligheter og lyden i 9855 og 9853 fra Alpine? 9853 har ikke 4volts linje utganger.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 stjeler/låner/bringer opp en litt gammel tråd.. Åssen er lyden i 9855R i forhold til iva310 med DSP da? Tenker da ikke på justerings muligheter.. Vil det være noen forskjell på lyden med samme høytaler, samme forsterker osv? Tenker at jeg kan spare noen lapper på og kjøpe 9855R da jeg ikke ser poenget med DVD i bilen..Og at jeg har mere enn nok og justere meg bort på med en 9855R siden jeg ikke har hatt noen så komplisert spiller før... Men såklart man blir jo altid lysten på noe mere avansert etter vært.. Og sjansen for at jeg kommer til og angre på at jeg ikke kjøpte den største først som sist er vel til stede.. som vanlig... Er jo i tilegg 10 lapper i pris forskjell så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg