jalla Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Med en PXA-H701 skulle du ha alle muligheter hjertet kan begjære ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hmm.. Trodde jeg måtte ha RUX-C701 for og kontrollere den jeg, Vis jeg ikke har en av IVA`ene eller DVA-9965R. Men kan jeg kontrollere den med 9855R så er jo det gull.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Joda, du må nok ha en av de overnevnte, men jeg tenkte mer på at du har et vell av justeringsmuligheter her om du går for DVD i bilen. Det er jo en smule gøyfaktor med dette også da :) Blir det for ambisiøst vil nok et godt stereooppsett med en 9855R som hjerte i anlegget også gjøre seg meget bra :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Hei alle freaker!!Trenger anbefalinger for ny hovedenhet. Har idag panasonic cq-vd7001 multimedia, men skal satse på ren cd-spiller istedet. Har forkjerlighet for Alpine, men ikke et must..... Kom med forslag!! Vurdere Alpine cda-9855r. Pioneer DEH-P88RS er jo en direkte nydelig spiller rent visuelt. Fikk en liten innføring i mulighetene og kvalitetene av Anders (autod), da en av demobilene våre skal benytte denne spilleren. Jeg var ikke noen stor fan av Pioneer DEH 8600MP, men mine innvendinger mot denne skal visst nok være forbedret i 88RS. Virker på meg som svært mye spiller for pengene. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg