Gå til innhold

Pyle - Bare skrot?

Ranger emnet

The_Darkness

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en Pyle PLDVD138R-RDS spiller som fulgte med bilen når jeg kjøpte den, men har endel problemer med den.

For det første, dette er et merke jeg aldri har hørt om, er det noe særlig? etter mine erfaringer er det bare skrot.

Den vil ikke spille av cd'r skikkelig, og hvertfall ikke brente cd'r. det skurrer innimellom, og selv om jeg bytter til neste sang så fortsetter den bare midt i forrige sang, med vanlige cd'r er den ikke så ille, men skurrer fortsatt endel, og vil ikke alltid spille av alle sangene.

En annen ting er at når jeg stiller inn for bass, diskant, fader osv så blir ikke dette lagret, og jeg må stille inn på nytt hver gang jeg starter bilen.

Håper noen her har noen tips til hva jeg kan gjøre for å bedre dette, eller om jeg evt burde bytte ut spilleren, og hva jeg burde bytte den ut i.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Pyle dvd-spiller.. Den funker, men det er jaggu ikke mer enn hva den gjør heller.. Hehe.

Blir aldri noe Pyle i min bil igjen! (den sto i bilen når jeg kjøpte den, bare så det er sagt.. hehe)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.pioneer.no og klikk deg inn på bilstereo og cd-spillere

Pyle er vel ikke det beste nei.

Av alt jeg har solgt opp gjennom tidene har jeg aldri fått noe retur, bortsett fra da jeg solgt ett dvd-system fra Pyle, 2 løse 7" skjermer og en dvd-spiller.

Begge skjermene kom i retur, etterhverandre, den ene hadde ikke lyd og den ene flimret bildet på.

Spilleren funker enda, men vi får jo se hvor lenge det varer.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! Hadde Pyle kit i golfen til 7000,- funket greit nok, og var tøft siden det var 1 gang osv.

Tenkte skit på og kjøpte takskjerm og spiller nå til coupeen,men merker nå hvor lav bilde kvalitet og lyd kvalitet det er! Finnes heller ikke skjerming på kablene,så måtte mikke til noe med alu folie :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider