Gå til innhold

øvre fjørholder? bake.. trenger hjelp

Ranger emnet

trebor87

Anbefalte innlegg

begynte med å sette på senkesette mitt i dag.. men når jeg tok ut bake skjønte jeg lite.. er denne på bildet rustet helt opp? skal den lille ringen sitte fast i den store?? alså godset i midten er borte?

Jeg trudde bilen min var sunket sammen bake, men kanskje denne har jort at dele shiten datt ned..

lurer på hva denne heter.. om det er vanlig å skifte de, slik at denne er vanlig lagervare.. kjedelig å stå der uten bil.. skal ha meg en tur til byen i morgen å kjøpe mansjetter osv..

fjrhold.jpg

fjrholder.jpg

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er bak sant?? dette skjedde på jettaen min. måtte kjøpe nye begge bak. møller hadde dette da på lager da. koster ca 2-300kr hos møller.

koster 138 kr hos mekonomen. det heiter fjerbeinslager bak

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk.. kostet 260,- er en pris som er overkombar.. jeg var på bilxtra og kjøpte "fjørbeinslager".. men da fikk jeg bare noe gummi greier til å ha bake.. fremme fikk jeg riktige sorten trur jeg.. håper jeg ikke støter på noe slikt idiotisk fremme og.. takler ikke å ikke ha bil.. måtte ta buss i dag :puke

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider