Gå til innhold

Tips og råd angående glassfiber-fanger!

Ranger emnet

Satrixen

Anbefalte innlegg

Har akkurat investert i en brukt R32 glassfiber fanger. Den har vært brukt før, så passer som hånd i hanske. Men så kommer spørsmålene.. :

1: Den har fått en "rose" midt på under emblemet, også har den sprekt litt i bunn på høyre side. Hva skal jeg bruke å sparkle med, og hvor grovt papir skal jeg bruke å pusse med?

2: Fangeren har ikke utsparinger til lyktespylere, og jeg tror ikke dissse lokkene passer til vinkelen på fangeren, så blir jo stygt å tilpasse hull til de. Hva skal jeg jgøre med lyktespylerene? Evt hvordan tette slanger etc?

Skal også lage fester til tåkelys som jeg skal ha bak gitteret, som skal byttes til sort. Hva synes folket? Fikk litt lyst på et bakskjørt med netting også men.. :p

P6190207s.jpg

P6190219s.jpg

P6190212s.jpg

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ja lurer rett å slett på å tette de..! Bruker bilen om vinteren ja! Men tenkte rett og slett å bytte tilbake til den andre fangeren da.. :) Hehe.. På den måten er det kanskje best å holde seg bare til frontfanger! Synes linjene på fangeren og siden følger bra, hadde bare vært kult å hatt no netting bak også! Men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, svart netting er så utrolig mye finere enn sølv. Dette gjelder alle tilfeller spør du meg. Blir som du sier Chr|z, "skrikendes", også ser det mye "billigere" ut med sølv enn med svart. Sølv netting kan fort ta bort fokusen fra fangeren, det er fangeren du skal legge merke til først, ikke 24kg sølv netting;)

Fangeren din fortjener svart netting, Satrixen:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i den første posten, så skal nettingen byttes til sort ja.. ;) Som sagt så er den kjøpt brukt! :) Men vet ikke helt om jeg skal kjøpe evt bakskjørt og sideskjørter.. Vil vel kanskje se rart ut om vinteren med orgis fanger og sideskjørt! Er jo ikke gratis dette heller.. :p Har egentlig mer lyst til å sote frontlyktene/kjøpe sorte.. Hmm..

Takk for tipset mnx! Da skrur jeg bare av selve dysene, for de butter i fangeren.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte vel å lakkere det bakre i lykta ja! Så det på en forum på nettet i sted, men av en eller annen grunn tror jeg det er vanskeligere enn det ser ut til! ;) Hvordan nye skal du ha da? Ja da får legge ut bilder hvordan det blir og om du får det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg skal ha like som jeg har nå, bare med tåkelykter. Marius sine gamle. Har fått en solid sprekk i ene min så må byttes. Skulle egentlig ha Golf V-lykter, men gidder ikke kjøpe NOE mere slikt før jeg har fått felgene på plass.. Har lova meg selv det ;)

Største problemet blir vel å få av glasset, men har lest litt på vw-audiclub sine sider, og man må bruke varmepistol til dette. Blir vel en tur på clas ohlson når jeg skal til oslo på fredag. :)

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.. Skjønner! Ja da får du skrive hvordan det har gått! Har ikke turt å prøve det ennå jeg se.. Hehe.. Lime sammen igjen med no silikon eller noe da? Hjelper stort det da. Hmm vi må se å få prøvd å fått til den sentrallåsen en dag snart også synes jeg.. :p Mye på gang om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider