Stingah Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hehe, har jobba så alt for mye i det siste. Drar til syden om noen dager så måtte legge opp litt penger :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Tenkte jeg skulle nevne det for deg, jeg skal bytte frontlykter (forhåpentligvis i morra) og da blir jeg å prøve meg litt fram med de gamle. lakkere det "bakre" i lykta. Er det å sote dem med sotespray du har tenkt på eller? Lakkerer du de med sotespray, så vil du få betydelig dårligere lys.. Snakker av erfaring.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Ja, det jeg og har hørt.. Ville aldri gjort det selv.. Får jo aldri godkjent det heller da Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Snakker spraying inni lykta ja :) Hva synes dere om M3 skjørter? Hvordan vil det bli med R32 fanger..? Hmm.. Er i tvil.. Fått tak på et par skjørter i Gøteborg til tusenlappen med frakt til strømstad..! Hvis jeg ville ha de. Men vet ikke om det vil bli cleanere uten skjørt, eller om det rett og slett gjør seg?? Har ikke sett de "live".. Limes skjørter på? Tenkte på ved vinter, det er vel ikke no tema å ta de av da? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Hei Så meldinga di nå! Du må vel ha sideskjørt om du har r32-fanger, ellers ser det litt rart ut :) Ser ut som det mangler noe. Men personlig ville jeg kanskje kjøpt jubi-sideskjørta! :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Snakker spraying inni lykta ja :) Hva synes dere om M3 skjørter? Hvordan vil det bli med R32 fanger..? Hmm.. Er i tvil.. Fått tak på et par skjørter i Gøteborg til tusenlappen med frakt til strømstad..! Hvis jeg ville ha de. Men vet ikke om det vil bli cleanere uten skjørt, eller om det rett og slett gjør seg?? Har ikke sett de "live".. Limes skjørter på? Tenkte på ved vinter, det er vel ikke no tema å ta de av da? Tror nok det kanskje kan se litt rart ut, for M3 skjørtene pleier som regel å bygge veldig mye ned, og da antageligvis mer enn R32 frontn.. Støtter Stingah.. Jubi-skjørta eller samme type som jeg hadde på min gamle røde.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Jubi skjørta er jo dyrt som brennvin. Hmm usikker! Grunnen var jo at de m3 skjørta får jeg nesten hevi etter meg.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg