Gå til innhold

Tips og råd angående glassfiber-fanger!

Ranger emnet

Satrixen

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle nevne det for deg, jeg skal bytte frontlykter (forhåpentligvis i morra) og da blir jeg å prøve meg litt fram med de gamle. lakkere det "bakre" i lykta. Er det å sote dem med sotespray du har tenkt på eller?

Lakkerer du de med sotespray, så vil du få betydelig dårligere lys.. Snakker av erfaring..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker spraying inni lykta ja :)

Hva synes dere om M3 skjørter? Hvordan vil det bli med R32 fanger..? Hmm.. Er i tvil.. Fått tak på et par skjørter i Gøteborg til tusenlappen med frakt til strømstad..! Hvis jeg ville ha de. Men vet ikke om det vil bli cleanere uten skjørt, eller om det rett og slett gjør seg?? Har ikke sett de "live"..

Limes skjørter på? Tenkte på ved vinter, det er vel ikke no tema å ta de av da?

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker spraying inni lykta ja :)

Hva synes dere om M3 skjørter? Hvordan vil det bli med R32 fanger..? Hmm.. Er i tvil.. Fått tak på et par skjørter i Gøteborg til tusenlappen med frakt til strømstad..! Hvis jeg ville ha de. Men vet ikke om det vil bli cleanere uten skjørt, eller om det rett og slett gjør seg?? Har ikke sett de "live"..

Limes skjørter på? Tenkte på ved vinter, det er vel ikke no tema å ta de av da?

Tror nok det kanskje kan se litt rart ut, for M3 skjørtene pleier som regel å bygge veldig mye ned, og da antageligvis mer enn R32 frontn.. Støtter Stingah.. Jubi-skjørta eller samme type som jeg hadde på min gamle røde..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider