"URQuattro" Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 En kjapp modd av en Renault Megane. Den er senka, taksenka, nye felger, carbon diverse steder, bad-boy look, ny fanger, skjørter , bredda. Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Kjekk å ha på vinteren når du skal måke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 de hjulbuene.. hmm skeptisk :wonder blir litt vel lite refleksjoner i frontfangeren der kanskje, får en veldig matt farge.. matcher ikke helt resten av bilen.. ellers en bra modd, likte taksenkinga :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 og hva er dimmen på bakdekket? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 de hjulbuene.. hmm skeptisk :wonder blir litt vel lite refleksjoner i frontfangeren der kanskje, får en veldig matt farge.. matcher ikke helt resten av bilen.. ellers en bra modd, likte taksenkinga :) Ok, men hvordan lager man slike refleksjoner i lakken??:) Takk for alle tilbakemeldinger. Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 som sagt: lite refleksjoner i front skjørtet. Men jeg syns det er skeivt og jeg, + litt dårlig karboon panser. ellers litt tøff modd Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 som sagt: lite refleksjoner i front skjørtet. Men jeg syns det er skeivt og jeg, + litt dårlig karboon panser. ellers litt tøff modd Ja, men hvordan lager man refleksjoner i lakken da? Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Merk et sted på bildet med litt landskap, ctrl+c, og ctrl+v. Så setter du layeret på overlay og senker opacityen til du syns det ser ut som refleksjoner! Så er det bare å viske ut, og voìla, du har refleksjoner;) Sjekk Megane'n min da vel, et par posts lenger ned;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Og en ting til: Husk å filter>distort>twirl på ca 50% på carbonen;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 DevilsTower: Nice :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg