farlig Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Tiden er nå moden for å bytte bremsedeler på 940en. Både skiver og klosser må byttes foran og bak. Volvo skulle ha 4400kr for alt sammen, men jeg synes dette var en ganske stiv pris. Hvor er det mest gunstig å kjøpe bremsedeler? Er det stor kvalitetsforksjell? Jeg regner med at biltema ikke er noe å tenke på engang? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 brembo m. greenstuff på mekonomen? finn ut hvem du må kjenne eller hva du må være medlem i, så får du 30-40% LETT! og det er faktiskt ikke noe dyrt i utgangspunktet heller..*hvis de lager til 940 da? mener det hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Takk for tips! På mekonomen selger de kun en type bremseskiver, regner med at den er tilsvarende orginal. Bremseklosser har de flere typer av, ATE, Mintex eller Textar. Hva er forskjellen på disse typene? Passer alle på bilen min? Jeg kunne ikke se noen brembo eller greenstuffdeler på siden deres... Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 hmh.en kompi kjøpte hvertfall slissa og borra brembo-skiver og greenstuff til golf 4'en sin, og det kosta ca en slikk og en ingenting.. men mener å ha sett brembo til vlvo andre steder, så da tar de inn i såfall om de ikke har på lager, i og med at det kansje ikke er så stort marked for brembo på volvo.. men stikk innom å hør..er hvertfall vært et forsøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg