Gå til innhold

Claus sin førstebil: BMW 318i E46 1999

Ranger emnet

Crazy-Kid

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

12299115_1595.jpg

grå blinkers, 35mm senk, krom grill, M3 speil og 330i fronten i fangeren.. :)

er det som synes der.. :)

+ øyelokk og lakkerte dørhåndtak + gripelist bak

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene dine var fete, men har desverre blitt forelska i M3 felgene :p Så jeg må nesten vente til jeg finner noen M3 felger hehe..

Takk for sidene, jeg skal ta og se på dem!

Når dere ser den så blir det med en L på bakluka vertfall :P Får ikke lappen før om 6 månderstid. Kommer til å bli noen laaaange mnd, men mye øvelsekjøring :P

Edit: Ja synes det så fetere ut med grå :D Nesten så jeg ikke greier å vente med å få bil hjem og starter og gjøre noe med den :P

BMW 318i E46 *1999*

Yamaha YZ125 *2002*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene dine var fete, men har desverre blitt forelska i M3 felgene :p Så jeg må nesten vente til jeg finner noen M3 felger hehe..

Takk for sidene, jeg skal ta og se på dem!

Når dere ser den så blir det med en L på bakluka vertfall :P Får ikke lappen før om 6 månderstid. Kommer til å bli noen laaaange mnd, men mye øvelsekjøring :P

Edit: Ja synes det så fetere ut med grå :D Nesten så jeg ikke greier å vente med å få bil hjem og starter og gjøre noe med den :P

alltid like moro å bruke penger på bil ;) hehe!

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen bil! Glimrende valg. Planen min er også E46 318 med ca samme km stand ved neste bilkjøp. Blir vel til høsten elns. Tørr jeg spørre hva du ga for den?

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga 120k for den. Hun hadde tenkt til å ta og bytte den inn hos en forhandler og da ville hun fått 130k men da ville hun ikke fått den bilen hu ville ha så hun prøvde og selge den selv. Hu sa den hadde gått for 150 ut av butikk, men da har jo folka garanti osv ;) Vertfall er utrolig fornøyd med kjøpet mitt og var ganske rask når jeg fant den sånn at hu ikke skulle selge den vidre :P Også bodde hun kun 2 km unna meg hehe..

Sto 125 i anonsen btw. så jeg fikk prute ned 5k da ;) hehe

BMW 318i E46 *1999*

Yamaha YZ125 *2002*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ikke litt teit med grå blinkers forran og på siden men hvite bak? De hadde bare denne med hvite på bmw siden.

Trykk her for å se den;)

Også kan jeg ikke bare kjøpe blinkerne bak? Må jeg ha hele lampa? :S

Så annonsen isted når jeg surfa litt. Fin pris d ja! :) Har ikke orket å paya 150 lapper for en sånn hos butikk. NAF test av privat bil funker like bra :) Angående baklyktr så henger jo hele greia sammen så du må skifte hele lykta. Jeg anbefaler deg å kjøpe de baklysa fra facelift utgaven som har hvite blinklys og ryggelys i midten. De er mye penere!

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ening med dere! Vil ha de orginale bare med hvite blinkere :) Har sendt mail til den bmw sjappa i skien og spørt om en rabatt tilbud på 18" E46 M3 felger m/dekk, grå sideblinkers, grå blinkers forran og den baklykta med hvite blinkers. Blir vel bra? :D Håper på en bra pris ;)

Edit: Hva synes dere 18" eller 17"?

BMW 318i E46 *1999*

Yamaha YZ125 *2002*

Lenke til kommentar
Del på andre sider