Kebab gud Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 ikke overaskende har jeg IGJEN ombestemmet meg blir ingen roadster enda, de er for dyre. Så nå står egentlig valget mellom 2 biler, begge ca sammepris Og de er begge produkter av TMC :p (noen er vel ikke overasket :P) ->Valg nr1: 2003 Lexus IS200 Det ble Valg nr1 Valg nr2: 2001 Toyota Celica T-sport Som dere ser er valget en Kvikk, morsom FWD eller en sterk, svinge maskin av en RWD Egentlig kunne de 2 bilene ikke været mer forsjellige :P 4dørs sedan, Rekke6, RWD og den kuleste instrument klusteren ever. 3Dørs coupe, Høyt varvende Rekke4, FWD og minimal mods trengt for å gjøre om til en svinge maskin Det er 2sek som skiller bilene når det gjelder 0-100 i Celicaens favør Det er selvsagt problem med begge Lexusen er ikke "sport" og har ikke Navi (har funnet en til 9K på nett) Celicaen har fwd og er Pre-facelift (03+ modellene er MYE kulere) så kommer spørsmålet jeg vil stille dere som bryr dere. Hvem? (ja jeg spør dere.. jeg er for svak til å ta mine egene valg) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 ikke overaskende har jeg IGJEN ombestemmet megblir ingen roadster enda, de er for dyre. Så nå står egentlig valget mellom 2 biler, begge ca sammepris Og de er begge produkter av TMC :p (noen er vel ikke overasket :P) Valg nr1: 2003 Lexus IS200 Valg nr2: 2001 Toyota Celica T-sport Som dere ser er valget en Kvikk, morsom FWD eller en sterk, svinge maskin av en RWD Egentlig kunne de 2 bilene ikke været mer forsjellige :P 4dørs sedan, Rekke6, RWD og den kuleste instrument klusteren ever. 3Dørs coupe, Høyt varvende Rekke4, FWD og minimal mods trengt for å gjøre om til en svinge maskin Det er 2sek som skiller bilene når det gjelder 0-100 i Celicaens favør Det er selvsagt problem med begge Lexusen er ikke "sport" og har ikke Navi (har funnet en til 9K på nett) Celicaen har fwd og er Pre-facelift (03+ modellene er MYE kulere) så kommer spørsmålet jeg vil stille dere som bryr dere. Hvem? (ja jeg spør dere.. jeg er for svak til å ta mine egene valg) Celica! Den utgaven av celica, og siste generasjon hyundai coupé er nesten de eneste bilene i mine øyne som kler så mye styling som mulig. Begge to ser tøffe ut med digre vinger, masse plast, neon og multimedia:) Veldig sjarmerende syns jeg:) skulle jeg noensinne hatt en megastyla bil skulle det vært en celica eller hyundai coupé. Plastraketter med sjarm! Lexusen vet jeg lite om.. men den kommer vel med lexuslykter som standard? isåfall liker jeg den ikke ;) mine høyst personlige meninger dette her. sikkert ikke spesielt nyttige heller:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 jeg er jo sikkert den her på forumet som er mest mot styling da :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 jeg er jo sikkert den her på forumet som er mest mot styling da :P Jeg er nr 2, men akkurat celica og hyundai coupé blir dritkule med masse plast:) BMW og audifolket derimot, de driter seg ut for hver kilo plast de slenger på:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Hvorfor skape unødvendig drag? en vinge på en Celica (mk7) senker akks med hele ETT SEKUND! (med unntak av orginal vinga og en annen vinge som man får via toyota , de er begge utviklet sammen med bilen) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Hvorfor skape unødvendig drag?en vinge på en Celica (mk7) senker akks med hele ETT SEKUND! (med unntak av orginal vinga og en annen vinge som man får via toyota , de er begge utviklet sammen med bilen) Det ser tøft ut på disse bilene! derfor! :) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Lexusen for min del. Var da veldig så forskjellige biler det skulle stå mellom? Greit at Celicaen går godt, men du vil fremdeles bli frakjørt av mye. I lexusen spiller det liksom ikke noen rolle, og langt færre vil plage deg i lyskryssene. Syns faktisk at IS200 var en riktig artig bil å kjøre tallene tatt i betraktning, men nå har jeg aldri prøvd en T-sport heller.. Smak og behag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 jeg er jo sikkert den her på forumet som er mest mot styling da :P joiner klubben! :) skal jeg si hva jeg faktisk synes...kjøp deg en celica!! har selv vurdert sterkt mange ganger en celica t-sport! morsom bil! Lexusen er sykt deilig og morro og kjøre men den mangler litt effekt! noe du fort blir lei av.. ihvertfall når man kommer fra en cossie! ;) men lexusen er jo god og ha også da...0 feil nesten garantert! du har et vanskli valg! :D Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 jeg er jo sikkert den her på forumet som er mest mot styling da :P Joiner den klubben selv. Men, uten noen erfaringer med noen av bilene e.l. ville jeg personlig, merk personlig valgt Lexus. Det er rimelig få som ruller på veiene, og fire dører er jo ikke helt galt det heller. Igjen, ingen kompetent mening. Men kanskje et poeng? :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Lexus Effekten som du eventuelt føler du mangler ordner du jo lett :D Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hmmm blir ikke kjedelig å gå fra E46 til slik Lexus da? Prøv noe nytt, Celicaen, forandring fryder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Jeg ville valgt is200, rekkesekser, baktrekk, vannvittig pent utseende (jeg syns den er ett hav penere en siste celica), celicaen ser også trasig ut innvendig kontra is200 (dog aldri sittet i noen av dem), og som noen sier så ypper ikke lexusen like mye til drag som celicaen, kvaliteten er kanskje hakket bedre i is'n. Og ikke minst, "hva kjører du da?" :) Btw, jeg kan ikke komme på noen biler som ser penere ut enn is200 sett rett bakfra! Celicaen ser direkte rar ut bakfra spør du meg... Mine meninger ivertfall:) Og ja, sort på farge :) Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brede Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Jeg sier Lexusen. Ser enormt mye bedre ut en celica'n. (celicaer blir jo bare styggere og styggere for hver generasjon) Og er jo ingenting feil med 4 doerer. Og vil paastaa at lexusen vekker mer oppmerksomhet (hvis d e omaagjoere da). Og det lille sekundet har jo ingenting aa si. Som flere har sagt saa trenger du ikke det ekstra sekundet med lexusen for ikke saa mange vil yppe med deg. Nei, kjoep deg lexus. Selv om den har lexus-lykter bak... Og Lexusen har retthjulstrekk. Siter 1999 Ford F250 m. 2003-2005 lykter og grill 2003 Chevrolet Trailblazer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Jeg ville uten tvil valgt IS200, det er en myye fetere bil enn Celica på alle mulige måter. Ikke minst, den blir ufattelig fet om du gjør de rette tinga med den. Lurer på om ikke Tein lager coilovers til den, så om du satser på det, 2farga lakk, kanskje et custom panser som harmonerer med bilens design, så får du en bil som ser helt kanon ut. Felger: 20" passer rett på, muligens 21" også, så noen gromme blingfelger er lett å finne. Om du absolutt skal ha litt power, prøv å finne en motor fra enten Supra eller en IS300-motor (Rundt 212hk tror jeg den har originalt, men det fikser du lett med f.x. kompressor) =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Rekkesekser har jo enormt mye finere lyd :) Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.