Kebab gud Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 jeg har ingenting imot felgene som står på eneste jeg skal jhøre er å senke den med TTE sine senkefjærer thats it og så vurderer jeg grill Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Jeg syns originalgrillen var penest av de to ivertfall! Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 har org.16 alufelger med 3mnd gamle vinterdekk til den jeg hvis du vil... de skal du få billig! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Originalgrillen er myyyye penere en altezza... spør du meg da.. :) grattis med nice bil! Jeg hadde gått for t-sporten, selv om den er feil wd, på grunn av at den er så sinnsyyyyykt morsom å kjøre, men is200 er et godt valg det og ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Jeg ville uten tvil valgt IS200, det er en myye fetere bil enn Celica på alle mulige måter. Ikke minst, den blir ufattelig fet om du gjør de rette tinga med den. Lurer på om ikke Tein lager coilovers til den, så om du satser på det, 2farga lakk, kanskje et custom panser som harmonerer med bilens design, så får du en bil som ser helt kanon ut. Felger: 20" passer rett på, muligens 21" også, så noen gromme blingfelger er lett å finne. Om du absolutt skal ha litt power, prøv å finne en motor fra enten Supra eller en IS300-motor (Rundt 212hk tror jeg den har originalt, men det fikser du lett med f.x. kompressor) =) tror ikke det er mye vits med tein coilovers hvis man skal ha 20" :) hvis man senker da passer det ikke rett på...har nå 19" med breie dekk vel og merke men har nå valsa for at man skal klare å få den lavere! :) men valsing er da ingen hindring! :) da funker det som fjell! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NISMO racing Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Gratulerer med nydelig bil og riktig bilvalg :thumb Kjenner såvidt igjen følelsen av å handle;) Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Etter noen dager med bilen nå (med bla en tur på Nye18 (horten-drammen)) så kan jeg gi noen sammenligninger mellom en BMW 318i (E46) og en Lexus IS200 For det første så er Lexusen mye lettere på rattet noe som gjør morrokjøring mindre slitsomt Lexusen har også bedre seter (både BMWen og Lexen har "standard" setet .. ikke sportseter) Føler også at Lexen er bedre på å akse ut av en sving(kan ha noe med de 37hestene mer den har) Savner stort muligheten til å ta rattet nærmere, men det er ikke så viktig savner også muligheten til å senke setet lengre ned .. men er blitt vandt med det nå begge 2 var ting BMWen kunne. Synes det er artig at Lexen er den bilen jeg har kjørt med kortest førstegir.. treffer sperra på 50kmt blank! litt morsomt.. meg også litt kjipt :P Elsker girkassa i Lexen ikke bare det at den har 6gir men den er "tight og fin" dvs veldig korte kast eneste problemet er at det tar litt tid å bli vant med at den er vinklet mot føreren og står litt nærmere føreren enn på BMWen. så når du ser på den i 6gir så ser det ut som den er i 2 (sammenlignet med BMWen) Føler at den ligger bedre på veien (helt umodifisert) Anleget føles ganske likt (og orginal anleggene i BMW og Lexus er temlig gode..) uansett er det en forbedring fra BMWen hvor jeg hadde CDskifteren i bagasjerommet .. i Lexusen er det orginalt en 6Cdes skifter forran.. alt i alt.. en bedre bil... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.