staff Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 http://www.wingsandwheels.as ahahahhaha Har du ikke noe og gjøre denne helgen anbefaller jeg og legge turen hit Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Jeg har sykt lyst til å dra dit! Håper jeg har fri! :) 10 mil fra meg er jo en akkurat passe koslig tur :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hebbelille Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 var der i fjor jeg,det var mega bra..camping,grillig,damer,fest burning :D kommer i år og ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mopar 452 Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Klart jeg skal dit:driving Det er et kjempe treff for alle. Siter mopar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Jepp... liker du telting,fest, burning,biler og masse gass er dette plassen for deg hehe cheers cheers Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 tjaa... hehe. på plass... med harley i finvær eller peterbilt hvis værgudene gir f.. hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 tjaa... hehe. på plass... med harley i finvær eller peterbilt hvis værgudene gir f.. hehe kast den harleyen a.. opp med peterbilten :D Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 go'harleyen.. hehe. ska ikke se bort ifra at det blir peterbilt gitt.... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Det er bra ja... :D Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Dritfett :D Men hvor faen er Hobøl egentlig? Må du kjøre langt uten synkronisert kasse og servo? :D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Firebird-468 Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Skal så klart oppover, det er jo et kjempe treff. Tar med den røde ,masse øl og party stemmning :) Siter Fastlane crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mopar 452 Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 hobøl ligger midt mellom moss og askim. Nå er det snart helg. Og bare godvær i vente. Siter mopar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 I dag så får dere se Granadan min slure blårøyk, håper det blir begge, og nei, bielen er ikke fin. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mopar 452 Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 kast den harleyen a.. opp med peterbilten :D Det var godt du kasta harleyen hehe Hilsen en dommer. Siter mopar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 var mye fint der oppe ja :) hvor blir det av bildene a?? hehe btw, kom vi på tv eller?? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg