staff Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 phuuu..endelig hjemme... er så sliten at jeg nesten kreperer...drunk et super treff.. bedre i år enn i fjor.. men slik er det vel med slike ting.. blir bare større og større :thumb Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Storkosa meg jeg, men folkens, ikke slutt å ture så tidlig da, satt jo aleine å drakk klokka 7 på søndags morran jeg(og skifta hjul på Granadaen) Peterbilten var rå, men kikka dessverre ikke nøyere etter, måtte hente mere øl hver gang. Noen som kan lappe bakhjulet mitt, hadde ikke store nok plugger ser du på jobb, hehe.... Fikk slura nesten fra meg, noen som så. Likte damene på carwashen også ;) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Det råeste var jo han med den oransje Malibun som burna te dekka sprengte og vant burnekonkuransen synd ingen har no bilder av det. Er gutten sin det:respect Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 [email=http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/article675028.ece]http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/article675028.ece[/email]ligger masse bilder på nettavisen se her. du med granadaen skulle gira under burnouten. malibuen var utvilsomt den mest verdige deltakeren. peterbilten fikk drøyt med oppmerksomhet gitt. nesten slitsomt, hehe. fotosession med damer å greier... hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Dritfett :D Men hvor faen er Hobøl egentlig? Må du kjøre langt uten synkronisert kasse og servo? :D rundt regna 20mil vel, men har da servo så jeg klarer meg.. mye myter om de lastebila ass... hører bra mye dumt, som feks: hvor mye bensin drekkern på mila a? hahaha Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Det var godt du kasta harleyen heheHilsen en dommer. morro å få polakk å greier. litt kjipt at det bare ble en 8. plass... men mange verdige vinnere der ass.... likte den lowridern spesielt godt og den hvite/saffran farga rodden. takk for ett godt treff ihvertfall. vi ses igjen til neste år. var det deg jeg snakka med i porten der oppe?? bra mange fulle folk rundt bilen under bedømming gitt. men men.. synd det ikke var mulig å vaske der oppe. ble så fort støva ned ved innkjøringa der. nesten flaut å vise fram bilen så møkkete. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg