Gå til innhold

Wings and Wheels 30 juni til 2 juli

Ranger emnet


staff

Anbefalte innlegg

Storkosa meg jeg, men folkens, ikke slutt å ture så tidlig da, satt jo aleine å drakk klokka 7 på søndags morran jeg(og skifta hjul på Granadaen)

Peterbilten var rå, men kikka dessverre ikke nøyere etter, måtte hente mere øl hver gang.

 

Noen som kan lappe bakhjulet mitt, hadde ikke store nok plugger ser du på jobb, hehe....

 

Fikk slura nesten fra meg, noen som så.

Likte damene på carwashen også ;)

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[email=http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/article675028.ece]http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/article675028.ece[/email]ligger masse bilder på nettavisen se her.

 

du med granadaen skulle gira under burnouten. malibuen var utvilsomt den mest verdige deltakeren.

 

peterbilten fikk drøyt med oppmerksomhet gitt. nesten slitsomt, hehe. fotosession med damer å greier... hehe

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritfett :D Men hvor faen er Hobøl egentlig? Må du kjøre langt uten synkronisert kasse og servo? :D

 

rundt regna 20mil vel, men har da servo så jeg klarer meg.. mye myter om de lastebila ass... hører bra mye dumt, som feks: hvor mye bensin drekkern på mila a? hahaha

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt du kasta harleyen hehe

Hilsen en dommer.

 

morro å få polakk å greier. litt kjipt at det bare ble en 8. plass... men mange verdige vinnere der ass.... likte den lowridern spesielt godt og den hvite/saffran farga rodden. takk for ett godt treff ihvertfall. vi ses igjen til neste år. var det deg jeg snakka med i porten der oppe?? bra mange fulle folk rundt bilen under bedømming gitt. men men.. synd det ikke var mulig å vaske der oppe. ble så fort støva ned ved innkjøringa der. nesten flaut å vise fram bilen så møkkete.

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår