B230ft Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 er jo diskutert litt om trykk i FT's her nå nettopp, men spør sånn helt konkret, noen som veit hvor stort trykk jeg vil få optimalt utbytte av BSR chippen? regner med det er den 205hk'en som står i.. veit kke om tenninga er chippa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fanten_940LT Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Har du en gullboks kan du jo sjekke om tenninga er chippa. Når det gjelder trykk, sa BSR til meg at de kjørte 0.8-0.9 bar avhengig av ytre omstendigheter hvis bilen er "vanilla" ellers (standarddeler) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 åssen ser jeg om tenninga er chipa da? har gullboks ja, men boksen er jo kun skrudd, og det sto jo ingenting fornuftig på bensinchippen, så tviler på det gjør det på tenningen og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fanten_940LT Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Har du søkt på turbobricks-forumet etter nr som står på brikka? Btw - var du på Coop Obs på Mariero for en time halvannen siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Har bestandig justert 1 bar med BSR chip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg