DimZet Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 god kveld.. Noen her inne som har trua på at en 99 mod Astra G Stv. kan bli tøff med litt anonym styling? ikke noe rådyrt er jo tross alt en familie bil og jeg har ikke råd til alt for dyre plast deler.. hehe.. noen her som kan komme med noen tips og kansje sette opp et exempel på hva jeg burde gjøre? bilen er klin orginal nå.. Vil ha en tøff bil.. hehe.. savner det :( Siter Kjør som en galing til bilen sier stopp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DimZet Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Er det noe potensiale for en fin familie racer dette? :P med litt beskjeden styling? Siter Kjør som en galing til bilen sier stopp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Bare meg, eller er det ikke noe bilde der? :S Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Først så må bilen ned. Senk den. Større felger, 18" holder i massevis, men du får plass til både 19" og 20" med litt modifisering av hjulbuene hvis man ønsker det. Toning av vinduer, baklykter og sideblink er også et must. Kanskje et effektanlegg, eller i det minste en eksoshale som ser litt kul ut. Hvis du ikke ønsker så mye plastikk, så holder det med kanskje en frontleppe, men husk at fronten blir egentlig lav nok med kun senkningen. Kan bli litt vel lav med frontleppe, evt cupvinger hvis det skal være en familiebil. Ellers så er det egentlig nok med bare å holde bilen ganske "clean". Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg