nicoloco Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hei. Hvor kan jeg kjøpe meg en RC-bil som ligner på en Lexus IS 200? Gjør ikke noe om jeg må bygge den selv. Trenger ikke å gå veldig godt, men trenger og være relativt lik original bil. Forslag og ideer. noob på rc. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 bare kjøpe seg hvilken som helst bil det da, men anbefaler rc, så kjøper du deg karosseri :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Hei. Hvor kan jeg kjøpe meg en RC-bil som ligner på en Lexus IS 200? Gjør ikke noe om jeg må bygge den selv. Trenger ikke å gå veldig godt, men trenger og være relativt lik original bil. Forslag og ideer. noob på rc. NP! Her har du en IS200 fra HPI, Tower Hobbies: Karosseriet leveres i blank lexan så du kan naturligvis lakke det i sort metallic ;) I tillegg trenger du en hvilkensomhelst RC-bil av smal (190mm) type. Eksempelvis billig Tamiya eller så kan du kjøpe min Team Associated TC4: Du kan velge i uuur med dekk / felger; Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg