Gå til innhold

Felger til Bobble

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei!

Har kjøpt en 1972mod Bobble, som er meget bra stand, men trenger litt oppussing.

Hoved tingene er mest felger.

Noen som har noen liggende eller vet hva som kan brukes ??

er noe spes. bolts. på den.

Mest int er CenterLine felger, de som er helt tette.

Bare med bolter i ytterkant.

Har endel bilstereo produkter som kan byttes i.

Mvh

Odd Slette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

de vanligste (og rimeligste) felgene som brukes for å "piffe" opp utseende er kercher ats classic-felger. selv har jeg disse på bobla mi og synes de passer god. ta en titt på denne linken for å se et lite utvalg: http://www.topcartuning.no/catalog/default.php?cPath=21_29&osCsid=b3e03a3b98a85f047d08bf537a2874be

*Volkswagen 1300s,american roadster cab*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så finnes det jo mye bra brukt til salgs på vw2you.com...et noskt forum for luftkjølt vw enntusiaster. Artig at det blir flere og flere luftkjøte vw på jevnaker, det begynner faktisk og bli en del. Har selv en 67` som er under oppussing. Går litt sakte, men håper på og få den ferdig til sommer igjen...

Åssen går det med stereo salgte, har du lagt helt ned....eller driver du enda?

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så finnes det jo mye bra brukt til salgs på vw2you.com...et noskt forum for luftkjølt vw enntusiaster. Artig at det blir flere og flere luftkjøte vw på jevnaker, det begynner faktisk og bli en del. Har selv en 67` som er under oppussing. Går litt sakte, men håper på og få den ferdig til sommer igjen...

Åssen går det med stereo salgte, har du lagt helt ned....eller driver du enda?

Hallo!

Takker for mange tips.

Er fortsatt litt usikker på om jeg skal ha alu.felger på den.

Regner med at jeg lakkerer felgene hvite, med blankle kapsler og dekk m/hvite sider.

Har kuttet ut butikken i Hønefoss, holder kun på hjemmefra med salg/nettbutikk og montering.

Skal begynne å ta inn SPL Dynamics nå og kommer til å satse på det framover.

Hvis du vet om noen som er int. i noe anlegg, så gi meg en pling Tlf.: 906 71 151.

Er int. i å få merket ut i nærområdet og ellers i landet.

Kan tilby bra priser mot reklame på bilen og div. annet.

Mvh

Odd Slette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og så på, og vurdere det billigste comp.sett fra jbl, som dere selger hos mekonomen....Men kansje du kan gi meg et bedre tilbud på comp.sett..Kan gjerne ha reklame på bilen vist jeg får et bra tilbud..

Skal også kjøpe meg en ny forsterker til og dra en eller to Sony XS-L121P5 Sub`r. Har du en forsterker og annbefale?

Send meg en pm eller en mail, så blir det ikke så mye offtopic i tråden din...

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og så på, og vurdere det billigste comp.sett fra jbl, som dere selger hos mekonomen....Men kansje du kan gi meg et bedre tilbud på comp.sett..Kan gjerne ha reklame på bilen vist jeg får et bra tilbud..

Skal også kjøpe meg en ny forsterker til og dra en eller to Sony XS-L121P5 Sub`r. Har du en forsterker og annbefale?

Hei!

Kan du ringe meg, så tar vi en prat ang. dette.....

Skal nok få til noe.

Har endel på lager, som vi kan ordne en bra pris på.

Mvh

Odd

Tlf.: 906 71 151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei!

Kan du sende meg en mail på det du trenger til bilen din.

Har endel varer som skal vekk pga. venter endel varer som er på vei til meg og jeg trenger plassen.

Mvh

Odd Slette

Lenke til kommentar
Del på andre sider