Gå til innhold

Datasprut.

Ranger emnet

volvokvaløya

Anbefalte innlegg

Er ikke helt sikker men jeg antar bare at Euro-1 her på forumet kanskje kjører med EfiTech Euro1 sprut?? :)

Nira i3 skal jo være bra har jeg hørt men jeg tror ikke det er sekvensiellt,er jo veldi mange svensker som kjører på dette,er faktisk ikke sikker om vi har fått en forhandler av Nira i norge.

Sist jeg snakka me Jenspeed snakka vi litt om Pectel og han mente dette var like bra som Autronic, var det enkleste han noen gang hadde mappet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ha med MicroTech EFI!!!

Det skal jeg teste til vinteren tror jeg... Det også skal vist stille like bra som autronic osv. Mappingen foregår i 3d kurver og sprutet kommer med en grunnmap som man kan kjøre på (men da vil motoren gå dass og bruke mye suppe samt dårlig kjørbarhet).

Pectel- Kan ikke være dårlige greier, siden det er det jenspeed bruker...

Nira- Er vel svensk? Og går for å være ett godt sprut...

Det er vel ikke kun sprutet det kommer ann på, men personen som mapper det.. Hvor dyktig vedkommende er osv. Og prisen på et system kommer i mange tilfeller ann på hvor mye funksjoner det har.. Hvem trenger Lunchcontrol og alt skrotet?

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit hvis du kjører bane, racing, rally e.l. Men er vel omtrent like høl i hue å bruke som lambodører for resta... Sikta du liksom til meg når du sa overvektig GMV?

Et enkelt og greit DTA sprut koster rundt 12000kr hos motorsport import... Da er det basic ledningsnett, bokser, software og programmeringskabel. Tror en kan bruke originale givere (det kan programmeres inn verdier..)

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider