volvokvaløya Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Heisann alle sammen!! Tenkte vi kunne starte en tråd om de sprutene som det ikke snakkes så mye om daglig og dele erfaringer som disse... Tenker da spesielt på noen som ikke er så mye brukt i norge men som det sies har enorm kvalitet. - EFI Tech - DTA - Pectel - Nira - Hestec Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 lur ide. :) Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Er ikke helt sikker men jeg antar bare at Euro-1 her på forumet kanskje kjører med EfiTech Euro1 sprut?? :) Nira i3 skal jo være bra har jeg hørt men jeg tror ikke det er sekvensiellt,er jo veldi mange svensker som kjører på dette,er faktisk ikke sikker om vi har fått en forhandler av Nira i norge. Sist jeg snakka me Jenspeed snakka vi litt om Pectel og han mente dette var like bra som Autronic, var det enkleste han noen gang hadde mappet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 kg triming levere hestec. stål litt om det i katalogen dems. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Du må jo ha med MicroTech EFI!!! Det skal jeg teste til vinteren tror jeg... Det også skal vist stille like bra som autronic osv. Mappingen foregår i 3d kurver og sprutet kommer med en grunnmap som man kan kjøre på (men da vil motoren gå dass og bruke mye suppe samt dårlig kjørbarhet). Pectel- Kan ikke være dårlige greier, siden det er det jenspeed bruker... Nira- Er vel svensk? Og går for å være ett godt sprut... Det er vel ikke kun sprutet det kommer ann på, men personen som mapper det.. Hvor dyktig vedkommende er osv. Og prisen på et system kommer i mange tilfeller ann på hvor mye funksjoner det har.. Hvem trenger Lunchcontrol og alt skrotet? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Helt Klart kommer det ann på personen som mapper. Er jo en fordel å få motoren mappet i benk,men det funker jo fint å mappe langs vei. Det som er litt intr er synet til andre siden de forskjellige produsenter lager forskjellige metoder å mappe sitt eget datasprut. Jenspeed selger både EFI-Tech og Pectel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hvem trenger Lunchcontrol og alt skrotet? De som er overvektige kansje?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 hehe....sitter å leser veldig nøye gjennom NIRA & Hestec nå. Noen som er kunskapsrik og har erfaring med DTA eller Pectel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hehe ikke glem MS og Vems nå da, :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Tror faktisk DTA er svært rimelig også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 http://www.pectel.co.uk/sub_page.cfm/section/products/editID/14 http://www.dtafast.co.uk/S_60_PRO.htm http://www.niramotorsport.com/index.php?thepage=products〈=swe&subpage=i3-index Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 launchcontrol er rått da... tøff lyd og det er jo gromt og ta perfekt start i hvert lyskryss gjennom hele rosen da!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Greit hvis du kjører bane, racing, rally e.l. Men er vel omtrent like høl i hue å bruke som lambodører for resta... Sikta du liksom til meg når du sa overvektig GMV? Et enkelt og greit DTA sprut koster rundt 12000kr hos motorsport import... Da er det basic ledningsnett, bokser, software og programmeringskabel. Tror en kan bruke originale givere (det kan programmeres inn verdier..) Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 er det vansklig å mappe noe slikt? om en er helt grønn på området? kas merke er enklast om en aldrig har vore bort i det før, oppkobling osv. lurte på og anskafe meg et når lommeboka tillater det. Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Er jo et hav av datasprut tilgjengelig på markedet. MoTec og Apexi funker da vel og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.