volvokvaløya Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Er Apexi piggy back?...MoTec funker vell så bra som man kan få det..men sjekk prisen..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Vet ikk mer om Apexi enn at de lager sprut. Har funnet en hel haug med forskjellige sprut på nettet. Jeg synst MoTec er fett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Jo...MoTec er rått men en sinnsyk voksen pris!...Tror Apexi bare lager piggyback system Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Jeg vet ikke hva piggy back system er da men. Hva koster et MoTec system da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Sikta du liksom til meg når du sa overvektig GMV? Nei for all del ikke, vet jo ikke hvem du er en gang. Men hvis det skulle treffe noen så unnskyld. Ville bare frem til at det ikke heter lunchcontrol, men launchcontrol..... Piggyback er mest til japse biler.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg