ka2 Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Etter salget av min forrige corrado,så begynner jeg nå å kjenne at "følelsene" for corrado fortsatt lever :) Om noen vet om noen, så tips meg gjerne :) Meste av interesse, men helst en som har hatt et rolig forhold til tidligere eiere... helst 4.syl...bytte i Audi A4 er også mulig ;) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Ligger masse på nettet. Men ta en titt på denne. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=885096 Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Vurderer å selge min snart jeg da.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Vurderer å selge min snart jeg da.. ;) littmer info/specs på bilen din da? Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Ligger masse på nettet. Men ta en titt på denne.http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=885096 Hehe, sett den... har sett at den står til 149.000... litt mye etter hva jeg mener en corrado er verdt... men den er sikkert fin :) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hehe, sett den... har sett at den står til 149.000... litt mye etter hva jeg mener en corrado er verdt... men den er sikkert fin :) Bilen til Einar er GRISE FEIT! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 89-modell G60 Farge: dunkel-grønn Km: 245k KN-filter og 90graders bend Shortshift fra raceland Skal skrive litt mer i morra, er drittrøtt nå :P Kan også legge opp noen flere bilder i morra :) Egil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 haha , du ass, når skal du innse at du bare kan beholde corrado når du har det? ;) men jeje..skal si ifra hvis jeg vet om noen, Kim ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Noen som vet noe eller kjenner til denne eller? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1136869 Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 89-modell G60Farge: dunkel-grønn Km: 245k KN-filter og 90graders bend Shortshift fra raceland Skal skrive litt mer i morra, er drittrøtt nå :P Kan også legge opp noen flere bilder i morra :) Egil Ser jo fin ut den... noen skader? Pris? Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Ser jo fin ut den...noen skader? Pris? Ingen skader, men er noe steinsprut på panseret. Har også byttet bakpotta, så den er ny. Olje og filter skifta for litt siden. Regreim og vannpumpe + termostat også bytta nettopp. Nettopp bytta lambda også. Hadde tenkt meg en pris rundt 50.000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 la meg bare si, Zeero (Egil) her tar godt vare på bilen sin. Spør du pent får du kanskje med en fin grill og grillspoiler også ;) dunkelgrønn er en svært fin og sjelden farge i tillegg. Jeg ville heller kjøpt Egil sin enn en dyrere bil med feite felger, wunderbaum og wack, ødelagt rieger styling. Og hvis du tenker sånn på det, kan du kjøpe tre av Zeeros for Einars ;) Uansett, lykke til med bilkjøp! Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 hvordan er det med km stand da? hadde du tenkt no max der? 245.000 er jo litt langt i mine øyne.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 så lenge bilen og motoren er holdt godt, er ikke kmstand så veldig viktig i mine øyne. en replacement motor er verken vanskelig å få tak i eller veldig dyr, hvis den til slutt skulle ryke. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 hvordan er det med km stand da? hadde du tenkt no max der? 245.000 er jo litt langt i mine øyne.. Ja, klart 245.000 er langt, men det spørs jo som sagt hvordan de er holdt.. litt lyst på en 4.syl, da jeg har en turbo manifoild liggende...så da er det jo greit å gå over resten av motoren å eventuellt... Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg