Gå til innhold

Savner en corrado

Ranger emnet

ka2

Anbefalte innlegg

Etter salget av min forrige corrado,så begynner jeg nå å kjenne at "følelsene" for corrado fortsatt lever :) Om noen vet om noen, så tips meg gjerne :)

Meste av interesse, men helst en som har hatt et rolig forhold til tidligere eiere... helst 4.syl...bytte i Audi A4 er også mulig ;)

Corrado G-60

Audi A4 -avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89-modell G60

Farge: dunkel-grønn

Km: 245k

KN-filter og 90graders bend

Shortshift fra raceland

corren.jpg

Skal skrive litt mer i morra, er drittrøtt nå :P

Kan også legge opp noen flere bilder i morra :)

Egil

Ser jo fin ut den...

noen skader?

Pris?

Corrado G-60

Audi A4 -avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la meg bare si, Zeero (Egil) her tar godt vare på bilen sin. Spør du pent får du kanskje med en fin grill og grillspoiler også ;) dunkelgrønn er en svært fin og sjelden farge i tillegg.

Jeg ville heller kjøpt Egil sin enn en dyrere bil med feite felger, wunderbaum og wack, ødelagt rieger styling. Og hvis du tenker sånn på det, kan du kjøpe tre av Zeeros for Einars ;)

Uansett, lykke til med bilkjøp!

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er det med km stand da? hadde du tenkt no max der? 245.000 er jo litt langt i mine øyne..

Ja, klart 245.000 er langt, men det spørs jo som sagt hvordan de er holdt.. litt lyst på en 4.syl, da jeg har en turbo manifoild liggende...så da er det jo greit å gå over resten av motoren å eventuellt...

Corrado G-60

Audi A4 -avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider