Zeerocool Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ja, klart 245.000 er langt, men det spørs jo som sagt hvordan de er holdt.. litt lyst på en 4.syl, da jeg har en turbo manifoild liggende...så da er det jo greit å gå over resten av motoren å eventuellt... Vel, jeg elsker bilen min og selger den kun pga. kjøp av større bil. Jeg SKAL garantert ha corrado når jeg får råd til å ha flere biler :D Den bruker ikke noe olje, så motoren skal være god den. Eneste som jeg kommer på som mangler er et høytalerdeksel på passasjersida og en abs-sensor (venstre foran). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Noen som vet noe eller kjenner til denne eller? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1136869 Kjenner fyren! Bor 5 min fra meg, nabobygda. Grei bil det der, mye som er gjort, men mer å gjør for å si det slik! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg