Le_Crisp Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Har nettopp kjøpt min første primera, en strøken 1991-modell, P10 slik jeg har skjønt det. Det er dog en ting jeg tenkte jeg skulle gjøre med den, sånn umiddelbart, å det er å sette inn nye fronthøyttalere. So far so good.. har fått kobla til ISO-pluggene, meen.. Så fant jeg ut at jeg måtte ha av hele dørtrekket for å komme til høyttalerene som er fremme. Det var forsåvidt enkelt, men en ting hindrer meg fra å få tatt det av, og det er vindussveiva. Og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få den av.. Litt assistanse hadde gjort susen! Hvordan får jeg den av? :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Når du trykker inn området rundt sveiva, så ser du at det er "en liten halvring" som er trykt inn og låser av slik at du ikke får den av. Ta en liten skrutrekker, eller to, og prøv å pelle den av. Du ser den ganske godt hvis du bare trykker inn dørtrekket rundt sveiva! Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Le_Crisp Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Takker og bukker. Fikk det opp nå. Så var det bare å tilpasse høytalerfestene.. Er da sløydkunskapene kommer til nytte :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg