Gå til innhold

Tips til min Golf CL?

Ranger emnet

mordi87

Anbefalte innlegg

Trenger noen tips og tilbakemeldinger på Golfen min:)

Hva mer kan jeg gjøre med den?

Jeg har spraylakket: grill og fanger. Sotet blinklys og baklys.

før:

p10100198fp.jpg

etter:

15qt.jpg

før:

p10100216uh.jpg

etter:

cimg21522xt.jpg

Takk;)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men hvordan er d med listene til 90døren? vanskelig å bytte hele veien?

De listene som står på bilen din nå er kun limt på, så de er ikke noe problem å få av..Listene på 90-dørene er festet med klips, så du fil få noen hull midt på døra, om du ikke vil ha de bredere-90 listene stående på..

86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte visst ikke helt på spørsmålet ditt..:P

Om du vil ha 90-lister vet jeg faktisk ikke hva som vil være den enkleste måten å feste lista bak døra på.. Plast-listene er nemlig ikke slett bakom pga klips-systemet, så de blir litt vanskeligere å lime enn slike du har nå, men alt går an..

Ellers kan du jo, om du vil, bare flytte de listene du har på dørene dine over på 90-dørene, det vil være en enda smalere sak..;)

86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg får ta en tur på huggern å se etter 90 dører når jeg får råd:)

hvilket senkestett kan dere anbefale? helst et billig et da jeg er student;) hehe

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller så selges det billige senkesettet nytt på nettet og.. eyecandyracing har jo til 4000,- ca, og 4200 for senkesett fra tmtuning.com , en side som blir anbefalt har jeg sett.. TM Tuning

dette må riktignok sendes da, men kanskje litt bedre kvalitet enn supersport osv? har hørt litt ymse rykter om de her..

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste er å kjøpe nytt, så har du litt mer garanti osv.. Som vw-vegard sier, så leverer Eyecandy justerbart til rundt 4000.. Vmax mener jeg det heter..

Når det gjelder de listene på siden så får man bredere lister som er limt og ikke klipset.. Har liggende til 3-dørs i garasjen..

Mine tips:

Single 2 lykters grill

Orginale blinklys til 90'fangeren

+ de som er nevnt ovenfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider