Gå til innhold

Tips til min Golf CL?

Ranger emnet

mordi87

Anbefalte innlegg

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da skjønner jeg. Når du skreiv at den skulle lakkeres, så tenkte jeg i lik farge som på bilen, da leppa allerede er svart:)

Den var jævla skitten og lys i fargen... syntes ikke så godt på bildet:)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen småting til overs? Som feks: emblemfri grill (helst for dobble lykter), baklykter (ikke lexus) og evnt hvite blinkers

P1010451.jpg

Mange som skal til mo i rana i helgen på sommertreff?

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta gjerne bilder av monteringa og kommentér etterpå! :) hvor mye senk er det?

Det er 60/40... skal slenge ut bilder når jeg er ferdig.. :)

Senkesettet kom faktisk fra Tyskland, rett fra fabrikk... tenkte d skulle komme fra England, siden jeg bestillte d der fra...

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for at de skal bli godkjent som sota ruter, må vel bilen være typegodkjent med det.. f.eks nye volvo v70er kan fåes med sota ruta standard, men da snakker vi om glassoting.. ettersom golfen ikke er typegodkjent med sota ruter, tror jeg du skal slite med å få overtalt de til å la deg slippe unna.. er vel også et visst krav til lysgjennomtrengning, som de sikkert også kommer til å være trangsynte på..

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke at man skal få godkjent sotingen, solfilm er vell så og si umulig å få godkjent..

Men, om man klarer å få det til å se ut som om det er "orginalt" så vil jeg tro politiet sitter i en vanskelig posisjon når de fyller ut mangel-lappen. Når eieren i tillegg sier at golfen er en sjelden type, f.eks "G60 Limited Edition"

Politiet er bare vanlige mennesker, og ikke verdensmestere når det kommer til kunnskap om biler.. Så, enkelte ting kan man vri og vende litt på.. men ikke overdriv:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er biln blitt senka, skal slenge ut bilder så snart jeg får fiksa et kamera:)

Men d som irriterte meg var at d subber som F... når jeg har 3 påsittere... kjørte 200 meter og stopp, så så jeg at kanten på hjulbuen ha skrapet bort litt gummi på dekkanten... Så da blir d bare 1 påsitter til jeg får fiksa d...

Noen som har en billig løsning?

Jeg har vurdert å klippe 2 snitt øverts i hjulbuekanten og slå den opp og deretter peise på et par lag med Tectyl

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

Lenke til kommentar
Del på andre sider