Gå til innhold

Tips til min Golf CL?

Ranger emnet

mordi87

Anbefalte innlegg

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

får man kjøpt kun g60 skjørt da? hva koster dem da?

Skal du ha G60-skjørt så må du ha tilhørende breddere. Vanlige skjermbreddere passer ikke med skjørtene. Prisen er jeg neimen ikke sikker på. Men det koster. Er billigere med vanlige stygge stylingskjørt, men ser ikke pent ut i det hele tatt i forhold. Mener og huske at det koster mellom 2500-4000kr et sted. Send mail til NBS eller Autospar å hør.

Har sett noen skjørt til 240 (like som 240tic på forumet har), og disse hadde passet Golf utrolig bra, da de er enkle og cleane. Men passformen er vel heller dårlig, så om du ikke er flink med glasfiber så er det vel ikke noe å satse på. Hadde også passet best om du hadde lakkert all plastikken på bilen, om du skulle hatt de skjørtene.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

hva kan jeg bruke for å feste skjørta mine? har prøvd med poppnagler men d ble ikke bra, så jeg tok dem av.... Tenkte på Sikafleks, men d tar så lang tid for d fester seg....

Takk

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle bruke noen tvinger o klemme d fast med... men så har jeg ikke garasje, så d blir litt vanskelig å få tingene til å sitte uten å ha dørene oppe... hvis dere sjønner.... men skal c hva jeg får til:)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider