Gå til innhold

Tips til min Golf CL?

Ranger emnet

mordi87

Anbefalte innlegg

Vindusheisen ble altfor dyr, men jeg måtte jo pent ha, og hadde ikke tid til å vente. Idiotene på høggeriet her oppga 2 forskjellige priser da jeg ringte, og når jeg hadde skrudd av og var inne for å betale. Først sa de vel 500kr, men når jeg var oppå der så forlangte de 700kr, noe jeg ikke gikk med på. Endte da opp med at jeg betalte 600kr (!), men som sagt så hastet det da det var vinter og vinduet ikke gikk ordentlig igjen, og ville heller ikke kjøre rundt med masse skrutrekkere for at det skulle holde seg igjen:op:

Et tips når du skal bytte vindusheis, er å smøre den nye godt med olje der du kan få gjort det. Da blir det en drøm og sveive opp og ned rutene:):

Jeg synes du burde gå for den lyseste filmen. Kan funke med mørkere på noen biler, men blir litt feil når du har den fargen du har på bilen med altfor mørke ruter, IMO.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vindusheisen ble altfor dyr, men jeg måtte jo pent ha, og hadde ikke tid til å vente. Idiotene på høggeriet her oppga 2 forskjellige priser da jeg ringte, og når jeg hadde skrudd av og var inne for å betale. Først sa de vel 500kr, men når jeg var oppå der så forlangte de 700kr, noe jeg ikke gikk med på. Endte da opp med at jeg betalte 600kr (!), men som sagt så hastet det da det var vinter og vinduet ikke gikk ordentlig igjen, og ville heller ikke kjøre rundt med masse skrutrekkere for at det skulle holde seg igjen:op:

Et tips når du skal bytte vindusheis, er å smøre den nye godt med olje der du kan få gjort det. Da blir det en drøm og sveive opp og ned rutene:):

Jeg synes du burde gå for den lyseste filmen. Kan funke med mørkere på noen biler, men blir litt feil når du har den fargen du har på bilen med altfor mørke ruter, IMO.

Takk for tipset, skal ta å smøre på litt olje på vindusheisen på venstresida... den er satans treig:) hehe

vindusheis.jpg

var rart du måtte ut med så mye ca$h, eller var d elektrisk du måtte ha kanskje?

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag var jeg på huggern å fikk tak i en lomme til pasasjerdøra og en spoiler:) så nå har jeg kjøpt sikafleks jeg skal feste spoilern med:) håper d blir bra

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått festet den nå:) ble jævla bra... Den stod på en Golf GTD, den var skrudd fast igjennom vinduet, så ikke ut som en god løsning med 3 hull i bakruta:) hehe, skal poste bilde av spoilern på plass, må bare få lånt meg et kamera;)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

Lenke til kommentar
Del på andre sider