bjirn Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Jeg la merke til disse bildene: i denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118221&page=4 og lurte litt på hva som må til for å skifte til den fronten? Jeg har fått med meg at den er fra en cab som ble produsert rundt 99, som har firer front og treer ræv, men hva må byttes for å få det på en vanlig 3'er? lykter, fanger, frontplate, panser og skjermer? Noe mer? Og vet noen kostnadene for å få gjort dette? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Den cabben kalles Golf 3.5, og er egentlig en 3er med ny front, speil og litt interiørgoodies.. Og selvsagt stofftak. Er bare å få tak i karroseridelene og skru dem på etter det jeg har fått med meg. Søk litt på vwvortex etter Golf 3.5 så finner du nok litt mer nøyaktig info :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 det hadde vært grise fett. men tror det er litt komplisert. å få alt til å passe Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Blir vel noe ala samma jobben som med Vento-front..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Spørs om ramma er lik som vanlig G3 da, du finner sikkert ut det hvis du søker på G3,5 på vortex. Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Blir vel noe ala samma jobben som med Vento-front..? Er vist noe mer omfattende Skjermer, panser, frontplate osv. Vanskeligste blir vel sikkert å få tak i en front............... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Tja, alt går vel ann å få kjøpt nytt hos møller? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Tja, alt går vel ann å få kjøpt nytt hos møller? Burde jo gå det, men tviler på at det blir billig :) Men hadde vært kult om noen i Norge hadde gjennomført det! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Finnes da vraka 4'er golfer i fleng? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Joa, men hvis jeg forstår det rett må delene være fra Golf "3,5" cab... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Finnes da vraka 4'er golfer i fleng? Om du ser på f.eks skjermene, ser du at dem ikke er like Golf 4.. Det er ferdigfabrikat blanding av Golf 3 og Golf 4.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 G4 utseende men G3 monteringshull og sånt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg