zoom Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 På vei tilbake fra trening så jeg en burgunder Vento stå utenfor Lambertsetersenteret, rett ved t-banen. Den hadde sorte og røde baklykter, fjernet emblemer bak, senket, 16"? ASA femeika felger, alle rutene sota unntatt frontruta og en sort netting i grillen.. Hadde ikke med meg noe kamera, så har ikke bilde.. Noen som har? Var nemlig en av de penere ventoene jeg har sett :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Burgunder Ventoer er for gamle menn. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Tja, mulig det, men jeg ville alikevel gjerne kjørt en burgunder Vento hvis den så ut som denne Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg