Gå til innhold

Sleng ut bilder av HARRY biler!!

Ranger emnet

Gjest Volvo_gutten

Anbefalte innlegg

Stiller denne sterkt? Noen kompiser av meg som hadde i avsluttende prosjekt i 10.klasse :). Tema: Hvor harry kan man få en Toyota Corolla.

1063614-bilde1-sany0024.jpg

1063614-bilde2-sany0004.jpg

1063614-bilde3-sany0058.jpg

1063614-bilde4-sany0022.jpg

1063614-bilde5-sany0050.jpg

1063614-bilde6-sany0056.jpg

“A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.”

- 00" Audi A4 1,8tq avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ka i helvete e dette for noke? Trodde først at den sto på en plattform eg, det der var noke av det mest harryeste eg har sett i hele mitt liv. Helt utrolig stygg var den og, stirrer og stirrer, men finner ikke en eneste positive ting med den, jo unnskyld, den gir meg en fantastisk god latter.

mvh

Bildet er fra en "styling-comp" i Japan,det er mye rart som triller i solens rike :thumb

Auditor fortuna juvat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Denne er IKKE Harry !!!!!! Er en pen og smakfull bil !

Et av Volvo-geniene er parate for å forsvare Volvos ære, selv om det var to år siden det sist ble skrevet noe her.. Si meg, vet ikke dere Volvo-gutta hva selvironi er? Tar dere resten av livet deres like seriøst og? Tåler ikke litt småmobbing og tull på et forum?

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...