suggen Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Trenger en opelmotor/girkasse til rwd. Spiller ingen rolle hva det er bare den virker og er større enn 1,6liter. Må begynne tidlig skal man ha sladdebil med stil til vinter'n:D Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 har en 2.0E 110hk (cih) motor til salgs snart. sitter orginalt i i rekord/manta/ascona med injektion. nettop montert sammen, paknings og simmerrings overhalt. mulig jeg klarer å hoste opp en 4-trinns og. (5-trinnsen må jeg beholde :D ) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juli 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Hvis jeg kjenner meg selv rett, ser den nok litt fillete ut, men etter en runde fra min side er den klar for kadetten til høsten... tar imot hva som helst, men skal det være innsprut, trenger je ting som styreenhet, ledningsmatte, bensinpumpe etc... Samme for meg hva det er, bare det går:D Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg