Gå til innhold

Vibe anlegg til Golfen! Noe bra oppsett her?!

Ranger emnet

Mr. Ellingsen

Anbefalte innlegg

ser litt rotete ut ditta nå, trekket løsna osv over natta...

må finne meg ei smart løsning angående hattehylle.. vil ikke at folk skal kike rett nedi subbene mine, har så mange narkovrak i nærheten som sikkert tar med seg det meste for litt knark angry knock :mad:

har noen billigskjermer i bilen og ps2 også.

don't hate the player, hate the game.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser bra ut det der... :)

Er det RAVDVD1 fra Rockford du har der, eller har du gjemt bort DVD'en i hanskerommet?

Morro å se at noen gidder å ta seg bryet med å gjøre ting bra. Er alt for mange biler der ute, hvor det ser ut som om ting er spydd på plass.

PS: Hva med å få tak i bedre porter...? Ser litt halvveis ut, de du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke dvd, har playstation2, men for tiden har jeg den hjemme :D må ta meg råa til å kjøpe en dvdspiller og en tv tuner en gang. men førsteprioritering er forsterker!

angående det med aeroport, jeg hadde først 3" aeroporter, men så syntes jeg bassen ble så slapp så jeg tettet kassa, og dempet litt, da ble ting litt "piffere", hvert kammer i kassa er 29-30 liter.

så nå er det en lukket kasse :cool:

så det du ser nå er bare platene jeg har skrudd under. og de er limt bra og med sicaflex så de leker ikke i det hele tatt. og asfalt matte rundt de osv.. :P

er det kanskje forsterkeren som gjorde at det spillte så dårlig som bassreflex? :idea:

for i papirene sto det at passreflex kassa sku være 1 cu.fot = ca 28-29liter med port på 20cm. jeg testa forskjellige lengder og både 3" og 4". men det ble serdeles bedre når jeg lukket hele greia...

:confused: :confused: :confused:

don't hate the player, hate the game.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også en 5d GolfIII VR6, som det ikke ser ut som det er noe i. Den har en liten kasse bak baksetet, med en 12"PPI og en PPI forsterker. Elementet mot seteryggen da, men baki ser du ingenting. JBL i dørene forran og bak, og JVC spiller som er helt sort. Syns det er litt tøft med "stealth" anlegg og.

I Nissan er det litt mere synlig da;) Det er jo også tilsalgs:D

post-115-13804851753365_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 years later...