tinntinn Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 skal skaffe meg et dasjh bord til gl`n min... jeg skal prøve å modde meg et "eget" med glassiber, spakkel, lakk osv... det dasjhbordet jeg vil ha må være et originalt dasjh bord til golf 2 gl 1989 og ikke være ødelagt. noen som har har et til overs? må vel kanskje ta turen til det lokale hoggeriet. kan noen forklare hvordan jeg skrur det av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hør med Kenneth` om han har solgt dashbordet sitt. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 jeg har dashbord:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 jeg har også, men ikke til salgs :) hehe, fra spøk til alvor: dette er jo veldig lett å finne på høggern da.. bare leit fram en delebil og plukk ut Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 hehe, jeg har ett som jeg ikke bruker! fra dele bilen!:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 skal skaffe meg et dasjh bord til gl`n min... jeg skal prøve å modde meg et "eget" med glassiber, spakkel, lakk osv... det dasjhbordet jeg vil ha må være et originalt dasjh bord til golf 2 gl 1989 og ikke være ødelagt. noen som har har et til overs?må vel kanskje ta turen til det lokale hoggeriet. kan noen forklare hvordan jeg skrur det av? Du kan begynne med å fjerne alt i dashbordet, som instrument, brytere, regulering til luftkanalene, nederste del av dashbord og midtkonsoll.. Fjerne rattet gjør det enklere men ikke nødvendig.. Du finner bla. skruer på siden av dashbordet.. Husker ikke helt, lenge siden jeg tok ut mitt.. Bak speedometer, og bak rammen til brytere og vifteregulering osv.. Må nesten kjenne deg frem hvor de er festet.. Forbered deg på litt banning:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Glem ikke de to skruene som sitter i vannkassa i motorrommet. Ikke no problem å bytte eller å skru av. Du ser og skjønner hvor skruene er. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 takker for svar:P dere/ du som har kan da vel sende pm til meg? det lokale høggeriet har visst gått konkurs, å jeg tror purken har merka at folk "besøker" det på kveldstid:P hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hehe, samme skjedde her og, det ble flyttet.. Merkelig ting skjer om kvelden:P Jeg skal snart støpe dashbord i glassfiber.. igjen:P Var ikke tålmodig nok første gang.. Uansett, lykke til.. Og legg ut mye bilder, alltid like arti å se saker og ting laget i glassfiber;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hehe, samme skjedde her og, det ble flyttet.. Merkelig ting skjer om kvelden:PJeg skal snart støpe dashbord i glassfiber.. igjen:P Var ikke tålmodig nok første gang.. Uansett, lykke til.. Og legg ut mye bilder, alltid like arti å se saker og ting laget i glassfiber;) politiet snuser ofte rundt huggern her for tia også:D hehe!! bruttern var på tur inn da en purk kom gående på tur med bikkja si. i fritida si! hehe.. lavmål:iconsm men kan jo alltids prøve å legge ut bilder. men gjør det ikke om det ikke blir bra, for jeg er ikke go:P blir første gang med glassfiber da... men får ta meg god tid:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Første gang ja, her er noen tips.. Bruk god tid på planlegging og grunnarbeid.. Bygg deg en ramme av tre/metall og pass på at du treffer sånn ca. med luftekanaler, regulering av vifte, speedometer, osv.. Når du har laget rammen, så prøv å legg et strekklaken over og strekk det hardt, om du ikke er fornøyd, ta av strekklaken og endre på formene på rammen.. Krever mye tålmodighet om du vil ha et bra resultat.. Skal begynne å støpe nytt dashbord og midtkonsoll selv når jeg er ferdig med karosseri og eksteriør.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Første gang ja, her er noen tips..Bruk god tid på planlegging og grunnarbeid.. Bygg deg en ramme av tre/metall og pass på at du treffer sånn ca. med luftekanaler, regulering av vifte, speedometer, osv.. Når du har laget rammen, så prøv å legg et strekklaken over og strekk det hardt, om du ikke er fornøyd, ta av strekklaken og endre på formene på rammen.. Krever mye tålmodighet om du vil ha et bra resultat.. Skal begynne å støpe nytt dashbord og midtkonsoll selv når jeg er ferdig med karosseri og eksteriør.. har lest en del tråder men vet ikke helt om jeg sjønner det med "plugger", former osv... får nok bare prøve meg fram... om ingen er gode til å forklare da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 hvorfor ikke bare modde det origniale du har? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 hvorfor ikke bare modde det origniale du har? lar det orginalet stå i bilen, kjøper et nytt (brukt) ett, og prøver å modde det. ingen som har å selge her? kunne blitt skikkelig tøfft med modda dasjh tror jeg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Modde orginalt dashbord går vell.. Så slipper du i det minste å tenke på fester o.l.. Bare ikke kapp bort for mye av dashbordet, det er av plastikk og når du strekker laken så vil plastikken gi etter pga. det er for svakt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg