tinntinn Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Modde orginalt dashbord går vell.. Så slipper du i det minste å tenke på fester o.l..Bare ikke kapp bort for mye av dashbordet, det er av plastikk og når du strekker laken så vil plastikken gi etter pga. det er for svakt.. ok:) blir spennende å få prøvd litt... gleder meg til å gjøre noe fintfint arbeid:D:popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 tinntinn slett noe i innboks:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 tinntinnslett noe i innboks:P har vel gjort det nå;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Tror nesten at jeg må støpe meg nytt dashbord jeg og nå:) Min bror har stjelt tilbake vinkelsliperen, så får gjort minimalt.. Om du ikke har kjøpt dashbord enda, så kan det være best å lage alt fra scratch.. Begynte selv på å modde dashbord for noen mnd siden.. Men gav opp, får så lite muligheter.. Begynner i morgen å ta ut dashbord og lage ramme.. Om du vil så kan jeg legge ut bilder i denne tråden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Tror nesten at jeg må støpe meg nytt dashbord jeg og nå:)Min bror har stjelt tilbake vinkelsliperen, så får gjort minimalt.. Om du ikke har kjøpt dashbord enda, så kan det være best å lage alt fra scratch.. Begynte selv på å modde dashbord for noen mnd siden.. Men gav opp, får så lite muligheter.. Begynner i morgen å ta ut dashbord og lage ramme.. Om du vil så kan jeg legge ut bilder i denne tråden.. legg ut bilder du:) gleder meg til å se:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Da var dashbord og midtkonsoll ute, har fått gjort nokså lite så langt idag.. Ble mekking på 4-hjulingen istedet.. Skal øyeblikkelig begynne på rammen.. Fant ut at jeg fikk mye plass der midtkonsollen sto, så brytere, regulering av vifte og cd-spiller blir flyttet ned dit.. Knipser noen bilder når jeg er mer eller mindre ferdig med rammen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Da var dashbord og midtkonsoll ute, har fått gjort nokså lite så langt idag.. Ble mekking på 4-hjulingen istedet..Skal øyeblikkelig begynne på rammen.. Fant ut at jeg fikk mye plass der midtkonsollen sto, så brytere, regulering av vifte og cd-spiller blir flyttet ned dit.. Knipser noen bilder når jeg er mer eller mindre ferdig med rammen:) spennende:) pøs på med bilder vettu:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 :pics Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 SAVNER bilder her jeg nå:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Hehe, var begynt på det, men diverse annet ble prioritert først.. Menmen, skal få fingern ut å gjøre noe.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg