Gå til innhold

Drifting..hva er det som er så kult med det?

Ranger emnet

Figgi

Anbefalte innlegg

jeg har vært på drifting på våler engang, det var rett og slett kjedelig... eneste lyspunktene var noen finske folk som rattet bla trans am med automatgir, og virkelig hadde talent... kenneth moen(eller hva han heter) klarte ikke helt å imponere meg, når han reparte bilen med binderser, og presterte å kjøre MOT bane retningen på "gammle" banen på våler banen, hvor det var trackday. inngangen til banen var tom sperret med kjegler; )

den oppvisningen som var på gatebil 2007 på våler var rett og slett latterlig. jeg ble bare oppgitt, og irritert av og så på det... var selfølgelig noen som kunne legge opp fine sladder der, blant annet 2svarte e30, og en e34 hvis jeg husker rett... de bilene som deltok i "nm i bling-bling klistremerker" gjorde ikke noe annet enn å kjøre ut i sanden for å miste frontspoileren...

Drifting i norge er for nytt enda, alt for få erfarene driftere. og jeg håper det kommer sterkere med tiden, som vil heve kvaliteten på sporten ytterligere...

Alle kan vel ikke like det samme.. Som du selv sier, drifting er nytt. Da kan vel ikke førerne i Norge heller være erfarne..

Tar vel litt tid, men miljøet har jo fått ekstremt mye oppmerksomhet denne sessongen i forhold til de tidligere sessongene.

E. Heimdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har vært på drifting på våler engang, det var rett og slett kjedelig... eneste lyspunktene var noen finske folk som rattet bla trans am med automatgir, og virkelig hadde talent... kenneth moen(eller hva han heter) klarte ikke helt å imponere meg, når han reparte bilen med binderser, og presterte å kjøre MOT bane retningen på "gammle" banen på våler banen, hvor det var trackday. inngangen til banen var tom sperret med kjegler; )

den oppvisningen som var på gatebil 2007 på våler var rett og slett latterlig. jeg ble bare oppgitt, og irritert av og så på det... var selfølgelig noen som kunne legge opp fine sladder der, blant annet 2svarte e30, og en e34 hvis jeg husker rett... de bilene som deltok i "nm i bling-bling klistremerker" gjorde ikke noe annet enn å kjøre ut i sanden for å miste frontspoileren...

Drifting i norge er for nytt enda, alt for få erfarene driftere. og jeg håper det kommer sterkere med tiden, som vil heve kvaliteten på sporten ytterligere...

Vel, da får du vise oss hva som er ekte drifting da.

Det er ikke så JÆVLA lett vettu og måtte tilfredstille alle dere som har sett på FF Tokyo drift der alt er planlagt og mye data animert.

Om du har sett mye på gutta i fra japan skal du se noen videoer om når ting går galt, da går det virkelig galt også!

så finn deg en jekk og jekk deg ned litt, søk litt på nettet etter filmer så skal du se at det norske nivået er ganske høyt, de 4 - 5 beste er virkelig gode og resten puster de hardt i bakken.

just my 5 cent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driftere kommer ikke akkurat på bestilling fra Japan.. Om du gir de norske drifterne en sjans blir det kanskje litt mer underholdende?

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

de fleste som drifter på rudskogen, har jo roen, e jo ganske imponerende at en 18-19 åring klarer å legge bilen brei i langsvingen, selvom den tar ut i sandfellen, som noen sier alle må begynne et sted, når eg begynte som rørlegger hadde eg ikke roen på noe, no får eg hvertfall jobbe aleine, å gå på jobber aleine, gi de fleste som prøver å drifte 2 år, så blri det andre boller, å drifting har ikke vært i norsk kultur så ganbske lenge at det gjør noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare legge til at de her som mener at det e dritt kjedelig, å ikke blir imponert osv av norsk drifting, de kjører biler som e relativt nye her i landet, skyline, S13 silvia, S15 å generelt høyre rattede biler, ikke like lett det som en venstre rattet BMW som de har rattet siden de fikk lappen

stå på alle driftere, øvelse gjør mester, utrolig underholdene også å se at folk prøver, skaper litt latter på tribunen, det som binder folk sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider